رئیس بیمارستان شفا:

استفاده از ظرفیت خیران سبب سرعت بخشیدن به روند توسعه بخش درمان می شود

رئیس بیمارستان شفا گفت:برای سرعت بخشیدن به روند توسعه بخش درمان و ارائه خدمات بهتر به مردم باید از بخش خصوصی و خیرین استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۵۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسد عبدالهی امروز در آیین تودیع و معارفه رییس بیمارستان شفا که با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان،تعدادی از اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان خرم‌آباد برگزار شد،بیان کرد: در چهار دهه گذشته تغییر و تحول بسیار مثبتی در حوزه بهداشت و درمان کشور ایجاد شده که مهمترین آن اجرای طرح تحول سلامت و توسعه دفترچه سلامت است.

وی با بیان اینکه دولت با حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی اقدامات خوبی داشته است. افزود: بیمارستان شفا نمونه خوبی از کارآفرینی موفق در حوزه بهداشت و درمان است که علاوه بر توسعه مباحث درمانی و بهداشتی در مرکز استان توانسته در زمینه اشتغال نیز موفق عمل کند.

وی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در کشور اظهار داشت: وضعیت بهداشت و درمان در کشور پیشرفت خوبی دارد اما باید برای توسعه بیشتر در این بخش تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم رئیس جدید بیمارستان شفا نیز بیان کرد:بدون سرمایه گذاری وضعیت درمان استان جهش قابل توجهی نخواهد داشت.

رامین خسروی گفت:برای سرعت بخشیدن به روند توسعه بخش درمان و ارائه خدمات بهتر به مردم باید از بخش خصوصی و خیرین استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد:فعالیت در بخش خصوصی در حوزه درمان نسبت به بخش دولتی سخت‌تر است و از این رو نیاز به حمایت بیشتر مسوولان دارد.

در پایان این مراسم رامین خسروی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شفا جایگزین روح الله فکوری رئیس بیمارستان شفا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات