مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب کسب معرفت، بصیرت و اخلاق نیک می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۹۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یادواره 68 شهید دانش‌آموز بروجرد مدرسه شهید فیاض بخش و امام حسن (ع) ظهر امروز در مدرسه فیاض بخش برگزار شد.

حجت‌الاسلام علاء دولتشاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد سخنران این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب کسب معرفت، بصیرت و اخلاق نیک می‌گردد و با برگزاری این یادواره‌ها فرهنگ ایثار و شهادت ترویج داده می‌شود و از دلاوری‌ها و حوادث ۸ ساله دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان در کشور خاطرات بیان می‌شود.

حجت‌الاسلام دولتشاهی افزود: شروع انقلاب اسلامی در سال 1342 رقم خورد و حضرت امام خمینی (ره) پرچم آزادی را بلند و به مردم عزیز اعلام نمودند که اسلام درخطر است و اسلام را یاری رسانید، ملت ایران اسلامی که از ظلم، ستم و فساد رژیم حاکم پهلوی به تنگ آمده بودند در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خویش را به کار گرفته و تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا پای جان جوانمردانه دفاع نمودند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت سلطنتی حکومتی ظالم و خیانت‌کار بود که نه‌تنها هیچ خدمتی به ملت نمی‌کرد بلکه غارت بیت‌المال بی‌بندوباری هم ازجمله دستاوردهای آن رژیم بود و سرانجام پس از سال‌ها مبارزه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) پیروزی شد که برای تحقق این پیروزی مردم ایران شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

حجت‌الاسلام دولتشاهی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نوپایی انقلاب تعداد کثیری از کشورهای دنیا با رژیم صهیونیستی صدام متحد شده و این رژیم را برای پیاده کردن اهداف براندازی انقلاب در ایران همراهی کردند اما ملت غیور ایران پس از هشت سال دفاع دلاور مردانه سرانجام در برابر دشمن به پیروزی دست یافتند و دشمن را دررسیدن به هدف خود مأیوس و ناامید نمودند.

برگزاری یادواره‌های شهدا سبب کسب معرفت، بصیرت می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد تصریح کرد: اکنون دشمن در نظر دارد بعد از شکست در جنگ سخت با جنگ نرم وارد عمل شده و تلاش داردبر روی سرمایه‌های انسانی این کشور برنامه‌ریزی کند اما آموزش‌وپرورش با در اختیار داشتن این سرمایه‌ها عظیم می‌تواند برای تربیت نسلی مؤمن و مخلص و در تراز انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی نماید و آن‌ها را به مسیر انقلاب هدایت نماید تا دشمن را بار دیگر دررسیدن به اهداف خود مأیوس گردد.
حجت‌الاسلام دولتشاهی در پایان به برخی از پیام‌های یادواره‌های شهدا اشاره نمودندندوبیان داشتند: خیانت ممنوع و خدمت مفتوح، فساد اداری ممنوع، خیانت به خون شهدا ممنوع، دفاع از ارزش‌های انقلاب مفتوح، حرکت در اهداف غرب ممنوع پیشرفت علمی مفتوح را ازجمله پیام‌های یادواره‌های شهدا ذکر کردند.

برگزاری یادواره‌های شهدا سبب کسب معرفت، بصیرت می‌شود

همچنین در پایان مراسم افراد شرکت‌کننده در مراسم به گلزار شهدا رهسپار شدند و قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات