خبرهای داغ:
معاون سیاسی فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه روز 21 بهمن روز ملایر در تقویم این شهرستان است، گفت: مراسم سالگرد رحلت آیت الله میرشاهولد و روز ملایر طبق سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۰۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

مراسم سالگرد رحلت آیت الله میرشاهولد و روز ملایر برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر ملایر، با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهرستان گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع و زیادی در ملایر و شهرها و بخش‌های این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و جشنواره‌های مختلف در ایام دهه فجر امسال تدارک دیده شده است، افزود: فضاسازی مناسب ادارات و نهادها و سازمان‌ها و سطح شهر در ایام الله دهه فجر امسال باید متناسب با این ایام صورت گیرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه روز 21 بهمن روز ملایر در تقویم این شهرستان است، اظهار داشت: مراسم سالگرد رحلت آیت الله میرشاهولد و روز ملایر طبق سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی از تدارک 17 کارگروه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها برنامه خاص خود را در ایام دهه فجر برگزار می کنند و زمان  این برنامه طبق جدول زمان بندی اعلام خواهد شد.

کتابی با اشاره به پروژه‌هایی که در این ایام کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، بیان داشت: افتتاح پروژه‌ها در این ایام با حضور مسئولین استانی نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات