فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان گفت: بیش از 10 طرح عمرانی با مشارکت 150 نفر در قالب اردوهای جهادی در فصل زمستان در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۱۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مصطفی دهقانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 10 طرح  عمرانی با مشارکت 150 نفر در قالب اردوهای جهادی در فصل زمستان در این شهرستان ریگان اجرا شد، این طرح‌ها در قالب ساخت منزل مسکونی، ساخت حصار مسجد و ... در روستاهای محروم این شهرستان ریگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها در قالب محرومیت‌زدایی در شهرستان آغاز شده است، ابراز کرد: تمام تلاش ما این است که محرومیت را از چهره روستاهای محروم این شهرستان بزدائیم.

وی ابراز کرد: اردوهای جهادی در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش و جهاد موجب ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی فردی و گروهی می‌شود.

دهقانیان هدف از برگزاری این اردوهای جهادی را رفع محرومیت و خدمت کردن به اهالی مناطق محروم برشمرد و اظهار کرد: این اردوها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان عنوان کرد: این اردوهای جهادی تا پایان سال در روستاهای محروم شهرستان به اهالی ریگان خدمات رسانی خواهند کرد و امید است بتوانیم قدم‌های موثری را در راستای عمران و آبادانی این شهرستان برداریم.

ارسال نظرات