خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه مراسم دهه فجر با شکوه در این ایام برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه ایام آغاز دهه فجر با ایام فاطمیه اول مقارن است برنامه‌ها با رنگ و بوی فاطمی و مذهبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۱۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

برنامه‌های دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی و مذهبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجه الاسلام بیات در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر ملایر که با حضور مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری ملایر برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: 17 کارگروه در ایام دهه فجر فعال است.

وی با اشاره به تشکیل 17 کمیته افزود: این کمیته‌ها شامل طرح و برنامه، ارتباط و اطلاع رسانی، مساجد و تشکل‌های دینی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، کارگری و کارآفرینی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: همچنین کمیته‌های بسیج، ورزش و جوانان، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری نیز فعال بوده و کار خود را شروع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم دهه فجر با شکوه در این ایام برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام آغاز دهه فجر با ایام فاطمیه اول مقارن است برنامه‌ها با رنگ و بوی فاطمی و مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات