خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارد

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارند، گفت: همین رزمندگان اجازه نخواهند داد که کوچک‌ترین آسیبی به این انقلاب برسد و با حضور به موقع خود فتنه‌ها را از بین خواهند برد.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۶۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

آمریکا و استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی فرجی در مراسم تجلیل از بازنشستگان سپاه و مدافعان انقلاب اسلامی سپاه شهرستان نهاوند با اشاره به عملیات کربلای 5 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عملیات کربلای 5 با فاصله کمی از کربلای 4 انجام شد و یکی از سخت‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 10 گردان لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان در عملیات کربلای 5 افزود: لشکر انصارالحسین(ع) و رزمندگان استان همدان نقش مؤثری درعملیات کربلای 5 داشتند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای 5 و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت: استان همدان در این عملیات شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: این بار نیز توطئه‌های دشمنان با حضور ملت بصیر ایران ناکام ماند و نتوانستند به اهداف  خود برسند.

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارند، گفت: همین رزمندگان اجازه نخواهند داد که کوچک‌ترین آسیبی به این انقلاب برسد و با حضور به موقع خود فتنه‌ها را از بین خواهند برد.

وی در پایان سخنان خود رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و وضع معیشتی مردم را وظیفه اصلی مسئولین نظام عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار