فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی نشات گرفته از سیره پیامبر و ائمه معصومین(ع) است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در مسابقات قرآنی منطقه 5 شمالغرب کشور)استان های آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل) گفت: نظامی در سایه آن زندگی می کنیم مبتنی بر ولایت فقیه و نشات گرفته از سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی با اشاره به اینکه امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم که این امنیت حاصل خون شهدا و پایداری جانبازان و رزمندگان است، اظهار داشت: به برکت فرهنگ قرآنی و مجاهدت جوانان و مردم عزیز امروز در همه ایران شاهد امنیت پایدار هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی و امنیت کشور راحت به دست نیامده بلکه ما بسیار هزینه کردیم که امروز توانستیم در کمال آرامش و امنیت جلسات مذهبی و قرآنی برگزار کنیم، این انقلاب امانتی است که شهدا و جانبازان و خانواده شهدا به ما سپرده اند و ما وظیفه داریم در حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رئیس پلیس استان با اشاره به جمله شهید مدافع حرم «محسن حججی» که گفت دو نوع شهادت داریم، افزود: امروز دو نوع شهادت داریم یکی شهادت در رکاب رهبری در جهاد با کفار  و راه انقلاب و دیگری شهادت در زمره یاران امام زمان (عج) که واقعا امروز هر چه عزت و شرف داریم در گرو همین موضوع است.

حسن خانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش های انقلاب، افزود: این امنیت به برکت لطف خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بدست آمده و باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا با تهاجم و شبیخون فرهنگی بتواند فرهنگ ایران اسلامی اصیل را از دست ما بگیرند و بی بند و باری را ترویج دهد و زمینه ایجاد نا امنی را در جامعه فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: نیروی انتظامی در تراز حکومت اسلامی باشد، افزود: این تراز به وسیله آشنا کردن پرسنل با فرهنگ قرآنی امکان پذیر است و الحمدلله در این زمینه توسط عقیدتی سیاسی در سطح ناجا کارهای خوبی انجام شده که نمونه اش همین برگزاری مسابقات و جلسات قرآنی می باشد و این کارها باید مستمر و سریع تر باشد و ما به واسطه مسئولیتی که داریم وظیفه داریم در ارتقاء بنیه اعتقادی کارکنان تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها