خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: ملت ایران هوشیار هستند و با تبعیت از رهبری که به خوبی با نقشه دشمن آشنایی دارند در میدان حضور می‌یابند اما برخی چشم دیدن تبعیت مردم از ولایت فقیه را ندارند.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۹۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که با موضوع دست‌آوردها و خسارت‌های برجام که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان به صورت مستمر برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند، عنوان کرد: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان هیچگاه پایانی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن در راستای شکست عزت و عظمت ملت ایران برای بازیافت برخی از زباله‌های خارجی و داخلی تلاش می‌کند، اظهار کرد: ملت ایران هوشیار هستند و با تبعیت از رهبری که به خوبی با نقشه دشمن آشنایی دارند در میدان حضور می‌یابند اما برخی چشم دیدن تبعیت مردم از ولایت فقیه را ندارند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) اضافه کرد: در این مراسم برای پاسداشت شهدایی گردهم آمده ایم که جامعه علمی ایران را در اوج اقتدار قرار داده‌اند درحالی‌که جامعه علمی این کشور تا قبل از انقلاب اسلامی در زندان استکبار جهانی قرار داشت.

وی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر و خاطرنشان کرد: جایگاه مباحث هسته‌ای در نظام اسلامی و کوتاهی‌ها و سهل‌انگاری‌های برخی از افراد که گاهی مانع رشد شد را در این همایش مورد بحث و گفت‌و گو قرار می‌دهیم.

طیبی‌فر با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدای هسته‌ای نباید در میان مردم کم‌رنگ شود، عنوان کرد: دشمنان نمی‌توانستند قدرت علمی نظام اسلامی در عرصه هسته‌ای را مشاهده کنند به همین علت این افراد را هدف خود قرار دادند درحالی‌که نمی‌دانستند با به شهادت رساندن چند نفر، صدها نفر دیگر جایگزین آنها می‌شوند.

ارسال نظرات