خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

تبیین زوایای ناشناخته دفاع مقدس در قالب هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره هشت نوشت با محوریت دفاع مقدس برگزار شده است ولی این واقعه هنوز زوایای ناشناخته بسیاری دارد که باید سالیان طولانی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد زیرا هیچ زمانی زیبایی‌های آن به اتمام نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۰۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی امشب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی دفاع مقدس که در سالن همایش‌های تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره با کمک و حمایت استاندار قم و امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در استان قم برگزار شده است، اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر نیز در دو سینمای قم به صورت همزمان برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در آن مراسم نیز حضور یابند.

وی با بیان اینکه اگر رشادت‌های شهدای دفاع مقدس نبود آرامش و امنیت امروز نیز وجود نداشت، عنوان کرد: این جشنواره با محوریت دفاع مقدس برگزار شده است ولی این واقعه هنوز زوایای ناشناخته بسیاری دارد که باید سالیان طولانی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد زیرا هیچ زمانی زیبایی‌های آن به اتمام نمی‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که در راستای زندگی نامه شهدا نوشته شده است از تاثیرگذاری بسیاری برخوردار است، مطرح کرد: زمانی که پیشنهاد طرح فیلمنامه نویسی دفاع مقدس ارائه شد و فراخوان آن انجام شد هیچ فردی فکر نمی‌کرد که با استقبال پرشور مردم همراه شود و به صورت ملی بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید از هنرمندان حمایت کنند تا آثار با کیفیت مطلوب‌تری آماده شود، خاطرنشان کرد: امروز یک روز خاص و ویژه است زیرا تمام استعدادهای هنری که به صورت خودجوش آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند تقدیر و معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار