خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم لبخند زدن و همکاری با آمریکا و دیگر ظالمان ممنوع است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم هر فردی که به دنبال ارتباط با آمریکا بوده خودش آمریکایی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۰۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که با موضوع دست‌آوردها و خسارت‌های برجام که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه دیپلماسی لیبرال به دیپلماسی دینی غلبه پیدا کرده است، اظهار کرد:  علت این موضوع، این است که طی دهه‌های اخیر دولت‌هایی در رأس کار حضور یافته که به دنبال دیپلماسی لیبرال هستند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم لبخند زدن و همکاری با آمریکا و دیگر ظالمان ممنوع است، اضافه کرد: اینکه نمایندگان کشور با سران کشورهای دشمن عکس می‌گیرند یک اقدام تأسف‌آور است؛ بر اساس آیات قرآن کریم هر فردی که به دنبال ارتباط با آمریکا بوده خودش آمریکایی است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که به آمریکا اعتماد می‌کنند به دنبال ساختن خانه بر تارهای عنکبوت هستند، در موضوع هسته‌ای در برجام به دشمن اعتماد کردیم و اکنون وضعیت مردم به خوبی قابل مشاهده است.

وی بابیان اینکه دشمن در حقیقت به دنبال از بین بردن اصل اسلام است، عنوان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از حمله به اسلام دست بر نمی‌دارد و توطئه‌ها و نقشه‌های خود را تا زمانی که اسلام به صورت کامل محو شود ادامه می‌دهد.

نبویان از تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای برای تضعیف دستاوردهای اسلام در دنیای کنونی یاد کرد و ادامه داد: اگر دشمنان به اقتدار برسند هیچ‌گاه مراعات لبخند ما و تعهدات خود را نمی‌کنند؛ دشمن مجبور بود که پای سمت میز مذاکره بنشیند چراکه دیگر هیچ راهکاری برای پیشبرد اهداف خود نداشت.

وی با اشاره به اینکه بعد از برجام دشمنان دیگر هیچ کاری به تعهدات خود ندارند، مطرح کرد: دیپلماسی دینی ملاک‌های مشخصی دارد اما تا کنون نتوانسته در نظام اسلامی به شیوه مطلوب به این دیپلماسی‌ها بپردازیم درحالی‌که اگر به این دیپلماسی می‌پرداختیم شرایط کنونی را نداشتیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید ارزش شهدای هسته‌ای را بدانیم، گفت: برخی از افراد بدون توجه به خون‌هایی که برای رسیدن نظام اسلامی به جایگاه کنونی ریخته شده است، به صورت آگاه یا ناآگاه در حال دادن امتیاز به دشمنان و در نتیجه بازی کردن در زمین آنها هستند.
وی با تاکید بر اینکه سیاسیون دیپلماسی التماسی را در سطح بین‌الملل دنبال می‌کنند، عنوان کرد: با وجود اینکه کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری است اما همچنان برخی نسبت به استفاده از این ظرفیت‌ها بی‌توجهی بوده و به خارج از کشور چشم بسته‌اند در حالی‌ که استعدادهای کشور نیز از معضل بیکاری و وضعیت کنونی اقتصاد رنج می‌برند.
نبویان خاطرنشان کرد: گاهی حقایقی از مردم مخفی می‌ماند که اگر مردم نسبت به این حقایق آگاه بودند اجازه نمی‌دهند برخی هر کاری که دلشان می‌خواهند انجام دهند؛ تا کنون با بهانه‌های مختلف مسؤولان از جمله تخصصی بودن و محرمانه بودن مباحث، ضربه‌های سنگین و جبران‌ناپذیری خورده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها