خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با القاها و ادعاهای نادرست نسبت به حوزه‌های مختلف از جمله حقوق بشر به دنبال امتیازگیری از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۰۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

دشمن با ادعاهای نادرست به دنبال امتیازگیری از نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا زاکانی  در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که با موضوع دستاوردها و خسارت‌های برجام در سالن همایش‌های دارالشفای حوزه علمیه برگزار شد با تأکید بر اینکه سند برجام ناقص است اظهار داشت: با توجه به اینکه سند برجام کارشناسی شده است به همین دلیل اکنون گرفتار چنین موضوعاتی در زمینه‌های مختلف هستیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوع مذاکره جیسون رضاییان اشاره و خاطرنشان کرد: محصول مذاکره جیسون رضاییان این شد که یک میلیارد و 700 میلیون دلار در زمان تحریم به ازای معامله صورت گرفت از آمریکایی‌ها گرفته شود، که در واقع  چهار نفر از جمله جیسون رضاییان را در این مذاکره آزاد کردیم همچنین باید به این نکته توجه داشته باشیم که جیسون رضاییان چه عنصری بود که آمریکایی‌ها حاضر شدند در زمان تحریم این مبلغ را برای آزادی او به ما بدهند.

وی با بیان اینکه منطق مذاکره در برجام صورت نگرفت، عنوان کرد: مذاکره صورت گرفته در برجام مذاکره‌ای معیوب بود چرا که هر موقع برای دفاع از حق خود بخواهیم شکایت کنیم شکست‌خورده هستیم، همچنین فراتر از آن چیزی که در سند ذکر شده به آن عمل کرده‌ایم که به‌نوعی رقبای ما نیز از این عمل متحیر بوده‌اند.

زاکانی تصریح کرد: یکی از دانشمندانی که خالص‌سازی را از سه و نیم به 20 درصد رسانده است اکنون در شرکت وابسته به مجموعه‌ای که هیچ ربطی به هسته‌ای ندارد کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صورت‌جلسه‌ای برای مذاکرات هسته‌ای صورت نگرفته است، ابراز کرد: با توجه به اینکه صورت‌جلسه جزو وظایف مذاکره‌کنندگان بوده است اما فقط یک‌مشت دست‌نوشته با مداد از آن دارند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با القاها و ادعاهای نادرست نسبت به حوزه‌های مختلف از جمله حقوق بشر به دنبال امتیازگیری از نظام اسلامی است. 

ارسال نظرات