دومین سالگرد شهید مدافع حرم "عباس آسمیه" با حضور مسئولان، خانواده شهدا و آحاد مردم در مسجد جامع المهدی(عج) شهرستان فردیس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۱۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام احمد پناهیان کارشناس مسائل دینی شامگاه چهارشنبه در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم عباس آسمیه که با حضور مسئولان، خانواده شهدا و آحاد مردم در مسجد جامع المهدی(عج) شهرستان فردیس  برگزار شد اظهار داشت: خداوند برای کسی که از جان خود در برابر ظلم می‌گذرد، بهشت را قرار داده است، همچنان که امام حسین (ع) نیز فرموده‌اند که اگر بدن‌ها برای مرگ خلق ‌شده چه خوب است که انسان با شمشیر بدن خود را در راه خدا از دست بدهد.

وی با اشاره به جایگاه شهادت بیان کرد: شهادت امری معنوی است و شهدا به چنین مراسمی نیاز ندارند چرا که آنان در معامله با خداوند از بالاترین سرمایه خود که همانا جان بوده گذشتند و در راه خدا ایثار کردند.

این کارشناس مسائل دینی افزود: ما انسان‌های سراسر گناه به این مراسم‌ها احتیاج داریم تا به خود بیایم که برای این انقلاب چه خون‌ها ریخته شده است.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با افتخار پا به این عرصه گذاشتند، در راه دفاع از حرم کسانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که واقعه عاشورا و کربلا را زنده نگه داشتند و امروز خون شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم بی‌ثمر نمانده است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون این شهدا است.

پناهیان ادامه داد: عزّت امروز ایران اسلامی حاصل و ثمره خون شهیدانی چون شهید قاضی‌خانی، میرسیار و میثم نجفی‌ها است و ما قدردان پدران و مادرانی هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در مراسم یادواره شهدا یعنی ما تا آخرین قطره خونمان همچنان در کنار جبهه مقاومت هستیم و زیر پرچم اسلام با رهبری مقام معظم رهبری از مظلومان جهان و حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها