رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برخورد ملایم پلیس با اغتشاشگران را نشانه قدرت و اقتدار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۱۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان گفت: ملاطفت، نرمی و متانت نیروی انتظامی موجب شد که جریانات اخیر  با هزینه کمتری به پایان برسد.

برخورد ملایم نیروی انتظامی با اغتشاشگران نشانه قدرت و اقتدار است

وی افزود: دشمنانی که از آشوبها در این مدت حمایت کردند نیز شکست خوردند چرا که هیچ شناختی از ما ندارند. جمهوری اسلامی ایران  قریب به  40 سال است که دشمنان را شکست داده اند و دشمنان به دلیل شکست در منطقه خواستند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقام بگیرند که البته دوباره ناکام ماندند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به موفقیت تحسین برانگیز این نیرو در خاموش کردن فتنه جدید گفت: نیروی انتظامی  ظرفیت بالا ، بصیرت و  ولایتمداری خود را در آشوبهای اخیر نشان داد.

وی با بیان اینکه صف مردم از صف اغتشاشگران جداست، افزود: برای پیشگیری از اتفاقات اینچنینی باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم، جایز نیست نیروهای مسلح سیاسی شوند اگر چه نیروهای مسلح  از نظر بصیرت و فهم سیاسی باید سرآمد اقشار دیگر باشند

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: حفظ وحدت و انسجام، ولایتمداری، پیشگیری از نفوذ دشمن و نا امید کردن دشمن در جنگ نرم موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی با اقتدار به قله های ترقی صعود کند.

فرمانده انتظامی استان نیز در سخنانی گفت: دشمنان نظام با تمام قدرت آمده بودند و استان البرز یکی از استانهایی بود که برای به آشوب کشاندن آن برنامه ریزی و  سرمایه گذاری کرده بودند که با طولانی کردن دامنه آشوبها و کشته سازی هزینه های نظام را افزایش دهد.

سردار محمدیان افزود: خوشبختانه با عملکرد مثبت نیروی انتظامی خواسته بدخواهان و دشمنان ناکام ماند و همچون گذشته سربلند از این آزمون بیرون آمدیم.

ارسال نظرات