خبرهای داغ:
سرار علی فضلی:

خواست دشمن ایجاد فاصله بین امت و ولایت است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خواست دشمن ایجاد فاصله بین امت و ولایت است، گفت: ملت ما امید دشمنان را برای رسیدن به این خواسته تا به امروز ناامید کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۱۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی فضلی شامگاه پنجشنبه در مراسم «از عشق تا دمشق دفاع همچنان باقیست» در نجف‌آباد اصفهان با فرستادن سلام و درود به روح امام شهیدان و همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مدافعان حرم اهل‌بیت (س) و تأمین امنیت کشور اظهار داشت: یاد بیش از 2500 شهید شهرستان نجف‌آباد و مردان بزرگ و الهی سرداران شهید کاظمی، یزدانی و همه شهدای عرفه را گرامی می‌داریم.

وی مردم نجف‌آباد را کوهی از استواری و استقامت توصیف کرد و گفت: در گلستان شهدا به عملیات کربلای 5 با حضور سرداران بزرگی از استان شهیدپرور اصفهان اشاره‌ای داشتم، عملیات کربلای 5 در کلام رهبر معظم انقلاب به این‌گونه توصیف‌شده است، شب‌های عملیات کربلای 5 شب‌های قدر این انقلاب است، انس با آن شما را وارسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد.

سپاه بدون بسیج و بسیج بدون سپاه بی‌معنا است

وی سپاه بدون بسیج و بسیج بدون سپاه را بی‌معنا خواند و افزود: هرکجا نامی از سپاه می‌آورم بسیج هم در آن وجود دارد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند سپاه کربلا را در شلمچه مشق کرد، آن خاطرات خونین ماندگار حسینی را زنده نگاه ‌دارید.

سردار فضلی شهدای استان اصفهان را روشن‌کننده راه عنوان و خاطرنشان کرد: من از نطفه اول لشکر 8 نجف اشرف مطلع، بلوغ آن و وارستگی امروز آن را واقف هستم، نائب بر حق امام زمان (عج) می‌فرمایند لشکر 8 نجف یکی از لشکرهای قدر در میدان‌های دوران دفاع مقدس بود.

لشکر 8 نجف اشرف و شهید کاظمی الگویی برای همگان هستند

وی لشکر 8 نجف اشرف و شهید کاظمی را الگویی برای همگان بیان کرد و افزود: سرداران و فرزندان اصفهانی در ابتدای جنگ در کردستان و سنندج دلاورمردی‌هایی می‌کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زمانی که امام (ره) فرمودند باید حصر آبادان شکسته شود، تعداد کمتر از 20 نفر سریعاً وارد عمل شدند، گفت: رزمندگان ما از اقل نیرو نگران نبودند چون تبعیت از فرمان امام راحل را تکلیف می‌دانستند و فرزندان بلندهمت ما تو دهانی محکمی به دشمن زدند.

وی رشادت‌های رزمندگان اصفهان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دلاورمردان ما در ابتدای جنگ با ابتکار و خلاقیت در آن روزها کارها را پیش می‌بردند؛ در عملیات ثامن‌الائمه ابتکار فرمانده شهید علی سلیمانی از نجف‌آباد با استفاده از توان رزمندگان نجف‌آبادی تونلی را حفر و تعداد زیادی از دشمن بعثی را به درک واصل کردند.

رزمندگان تیپ 8 نجف اشرف در عملیات فتح المبین غوغا کردند

سردار فضلی خاطرنشان کرد: رزمندگان تیپ 8 نجف اشرف در عملیات فتح المبین که در 1700 کیلومتر قرار بود اجرا شود، غوغا کردند و پاسخ پاتک عراقی‌ها را محکم دادند و هیمنه دشمن را فرو ریختند.

وی با اشاره به توانمندی‌های بالای دشمن بعثی، گفت: برخی مواقع تعداد تانک‌های دشمن بعثی از تعداد نیروهای ما بیشتر بود؛ فتح المبین با رشادت رزمندگان ما پیروز شد و همان فتح الفتوحی شد که امام (ره) فرمودند فتح روشن بود.

نقش شهید کاظمی در گسترش و توسعه یگان موشکی ایران اسلامی

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید کاظمی در گسترش و توسعه یگان موشکی ایران اسلامی به همراه شهید تهرانی مقدم نقش داشت، اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم درباره شهید کاظمی می‌گفت کوهی از روحیه، حمایت و اراده شهید کاظمی کار ما را با این کیفیت جلو می‌برد.

وی تأکید کرد: سردار شهید حاج احمد کاظمی همواره آرزوی شهادت در سر داشت و مرد در انتظار شهادت بود.

سردار فضلی با اشاره به پافشاری شهید احمد کاظمی دررفتن به منطقه شمال غرب، با بیان اسامی تک‌تک شهدای آن حادثه، اظهار داشت: این شهدایی که همه به هم عشق‌ورزی می‌کردند هرکدام در کار خود زبده و نامی بودند.

وی خاطرنشان کرد: نوری فرمانده آن زمان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) می‌گفت سردار شهید کاظمی به بنده آن موقع دستور داده بود که کنار پنجره بخواب و ساعت‌به‌ساعت به من وضعیت جوی را مخابره کن، می‌خواهم ببینم هوا چه مقدار خوب است که پرواز به آنجا انجام گیرد، نوری می‌گفت سردار کاظمی چندین بار با بنده تماس گرفت و جویای احوال و اوضاع شد.

پرواز آخر شهید کاظمی و یارانش پرواز عشق و شهادت شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: آن پرواز، پرواز عشق و شهادت شد و شهیدان کاظمی و یاران به یاران شهیدشان پیوستند، برای همه عزیزان امت کانون تربیت شدند و خروجی آن‌ها شده است شهیدانی همچون شهید حججی.

وی این فعالیت‌ها را مصداق مجاهدت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: قرآن، عترت و مردم سه‌پایه انقلاب اسلامی هستند و درود خدا بر مردم بصیر و فهیم ملت ایران ما که در اطاعت ولی خود از دین، نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

سردار فضلی با اشاره حوادث و فتنه اخیر، خاطرنشان کرد: عده‌ای فتنه‌گر در لحظات اولیه خواست مردم وارد شدند و خواستند سوءاستفاده کنند و حرکت ایذایی خود را شروع و به برخی از مراکز مذهبی و عبادی مردم و در جاهایی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات مردم جسارت و اهانت کردند.

پاسخ دندان‌شکن ملت بصیر و آگاه به فتنه مدرن و اغتشاشات اخیر

وی تأکید کرد: درود خدا بر شما ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی که همواره مدافع دین خدا بودید که در این فتنه مدرن و اغتشاشات پاسخ قاطع و دندان شکنی به دشمنان و ایادی آن‌ها دادید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در گذشته و امروز هم آمریکایی‌ها در حال توطئه‌چینی هستند و باید نسبت به رفتار آن‌ها هوشیار باشیم.

مردم بحرانیم و هرگز از این بحران‌ها هراسی نداریم

سردار فضلی تصریح کرد: ما مردم بحرانیم و هرگز از این قبیل بحران‌ها هراسی به خود راه نمی‌دهیم؛ بسیجی‌ها اثبات کردند از فتنه‌های بزرگ و کوچک عبور کرده‌ایم.

خواست دشمن ایجاد فاصله بین امت و ولایت است

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف بین ما است، به دنبال ایجاد اختلاف و فاصله بین ما و مولای ما است، ملت ما امید دشمنان را برای رسیدن به این خواسته تا به امروز ناامید کرده و بازهم خواهیم کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: البته این فتنه نه آخرین هست و نه نخستین، مراقب باشیم دشمن بین ما ایجاد اختلاف نکند.

به گزارش بسیج، مراسم «از عشق تا دمشق دفاع همچنان باقیست» به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهدای عرفه، سومین یادواره شهدای مدافع حرم لشکر زرهی 8 نجف اشرف و گرامیداشت شهید مدافع انقلاب اسلامی شهید سجاد شاه‌سنایی در نجف‌آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار