مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با بیان اینکه انتصابات قومیتی در استان البرز بیداد می‌کند، گفت: فساد اداری باید از استان البرز ریشه‌کن شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۱۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی مجیدی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، گفت: آنچه می‌تواند مشکلات کشور را حل کند رویکرد انقلابی بوده و در این شرایط است که به سمت رشد و پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

انتصابات قومیتی در استان البرز بیداد می کند

وی افزود: باید به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم و تفکر و نگاه انقلابی را در دستور کار قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج تصریح کرد: مواضعی در چهارچوب انقلاب و کشور وجود دارد که باید توسط مسئولان و مردم رعایت شود و اجازه ندهیم دشمن خیال خام در سرخود بپروراند.

مجیدی تأکید کرد: حقوق نجومی، اختلاس‌ها، رانت‌خواری و بسیاری از رفتارهای دیگر که در میان برخی از مسئولان وجود دارد با رفتار انقلابی همخوانی ندارد.

وی گفت: این افراد عده‌ای محدود بودند که از سه گروه شیطانی خط می‌گرفتند و باهدف سوءاستفاده از نارضایتی مردم به خیابان‌ها آمدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و معاندین نظام پاک جمهوری اسلامی ایران زدند.

مجیدی یادآور شد: مردم با حضور خود به آمریکا و دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که پای نظام و ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن در مسائل داخلی کشور نفوذ کند.

وی یادآور شد: باید به موضوع بیکاری توجه ویژه شود تا نیروهای انسانی در این میان تلف نشوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج بیان داشت: مشکلات اقتصادی در ازدواج جوانان خلل ایجاد کرده است و مقایسه حقوق پایین و بیکاری مردم با حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان ناامیدی را در مردم تقویت می‌کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای منطقه برای نابودی کشور ما برنامه‌ریزی کرده‌اند اما باید بدانند جوانان پای انقلاب ایستاده‌اند و قوی‌تر و پرشورتر از گذشته اهدافشان را دنبال می‌کنند و پای نظام و کشور خواهند ایستاد.

ارسال نظرات