خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه فتنه اخیر عده ای فرصت طلب و آشوب گر با بصیرت و تیزبینی مردم شکست خورد، گفت: ریشه های این فتنه انگیزی ها باید آسیب شناسی شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۲۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده  بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم تاکید و اظهار کرد: دشمن و فتنه گران به دنبال بهره برداری از مطالبات مردمی بوده و حتی اتاق فرماندهی خود را تشکیل داده بودند.
وی با بیان اینکه تکیه بر مردم، ضامن پیروزی است، گفت: آمریکا بسیار تلاش کرد تا مسایل داخلی ایران را به شورای امنیت ملی بکشاند اما موفق نشد چرا که مردم پشتیبان انقلاب خود بودند.
حجت الاسلام نعمت زاده افزود: مردم ما به عملکرد برخی مسئولان نقد دارند اما نه به قیمت از دست دادن انقلاب اسلامی و تجربه وضعیت کشورهای همسایه که لازم است مسئولان هم بیشتر به فکر مردم باشند.
وی بر ضرورت حفظ آبروی مومنان تاکید و با بیان اینکه ترور شخصیت در جامعه اسلامی جایز نیست، گفت: عیب دیگران را بیان کردن خطراتی برای جامعه خواهد داشت و موجب سوء استفاده دشمنان می شود و مسئولان نیز نباید آبروی یکدیگر را ببرند، نباید در جامعه زخم ایجاد کنیم تا دشمن مانند مگس روی آن نشسته و بهره برداری کند.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: ما باید بیدار باشیم چرا که دشمن همیشه در حال توطئه ریزی علیه انقلاب اسلامی است و امروز اگر انقلاب اسلامی در منطقه سربلند است و اگر سوریه و بشار اسد ماندگار شد، به برکت دینداری مردم بود.

ارسال نظرات