امام جمعه خلخال گفت:فتنه دی ماه 96 طعم دوباره شکست را به کام دشمنان وسلطنت طلبان چشاند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۲۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

در فتنه دی ماه 96 دشمنان طعم شکست را تجربه کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به فتنه دی ماه 96 که طراحی شده از سوی دشمنان و جیره خواران استکبار در داخل کشور و سلطنت طلبان بود گفت: فتنه دی ماه 96 با بصیرت مردمی طعم دوباره شکست را به کام دشمنان و سلطنت طلبان چشاند.

رشبتری بااشاره به اینکه این فتنه علاوه بر حمایت استکبار جهانی از موج حمایت اسرائیل ، انگلستان و منافقین و و خیرجوانان داخلی برخوردار بود دشمنان به مقدسات ، ولایت فقیه و پرچم کشور توهین کردند که قطعا توهین کنندگان به مقدسات ، مساجد، و پرچم مزین به نام امام زمان عج ایرانی نبودند و خاک بر سر یه ایرانی باد که حقیقت خود را از دست بدهد.

وی گفت: بصرت مردمی نشان داد که مردم حقیقت را از دروغ تشخیص دادند و آنهایی که به با فکر گمراه کردن افکار عمومی مردم از مشکلات اقتصادی و تغییر آن به سمت سوی خود در جهت ضربه به نظام بودند یکبار دیگر تیرشان به سنگ خورد و نتوانستند به اهداف خود دست یابند و مقابله مردم در فتنه 96 با فتنه گران نبرد ملت با ضد ملت و و نبرد اسلام با ضد اسلام بود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر و لزوم وحدت مسئولین سه قوا اشاره وگفت: در عین اینکه شاهد دلسوزی قوا برای ملت هستیم ولی نباید اصل حرف و قضیه گم شود و نباید از دشمن غافل شد و باید با رفع مشکلات و مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم سرنخ دست دشمن داده نشود.

وی به دفاع نماینده روسیه در سازمان ملل از حقوق ملت ایران اشاره وگفت: نماینده روسیه در دفاعی جانانه از کشورایران که نشان از عزت و ایران و قدرت ایران اسلامی در جهان بود گفت: اگر قرار است برای یک اغتشاش کوچک ایران جلسه از در سازمان ملل برگزا رشود باید جلسه برای 800 نفر از مردم به دست پلیس آمریکا جلسه ای برگزار شود و به جای برگزاری جلسه برای یمن ، فلسطین و سوریه باید جلسه برای محکومیت افکار ضد بشری برگزار شود.

رشتبری گفت: دشمنان در فتنه که برگزار کردند دنبال مطالبات مردم نبودند و بلکه قصد براندازی نظام را داشتند و هدف آنها اصل نظام بود که با حمایت مردم و بصیرت مردم ناکام ماندند.

وی خطاب به آنهایی که رضاخان رضاخان در فتنه سر می دادند گفت: آنهایی که این شعار را میدادند باید بدانند در زمان رضاخان 60 درصدمملکت ایران دو دستی هدیه و تقدیم به استکبار و جهانخواران شد.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهید نواب صفوی و تلاش های این مجاهد شهید در راه اعتلای دین اسلام گفت: نواب صفوی قبول نکردکه عزت اسلام وولایت خدشه دار شود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و قرائن و شواهد و پیش بینی موجود کشور در خصوص بارش های اخیر در سراسر کشور گفت: صرفه جویی و فرهنگ سازی بهترین راه مقابله با کمبودآب است و باید این فرهنگسازی از امروز که با کاهش بارندگی مواجه هستیم به مرحله اجرا درآید.

وی افزود: در 47 سال گذشته امسال جز سال های است که خشکسالی را در پیش داریم و باید با صرفه جویی واقعی و توجه به اینکه آینده دنیا بسته به آب است در مصرف این مهم توجه لازم را در بین خانواده ها داشته باشیم.

ارسال نظرات