امام جمعه بروجرد:

رفع مشکل بیکاری با حمایت از تولید داخلی ممکن می شود

امام جمعه بروجرد  گفت: برای رفع مشکل بیکاری، حمایت از تولید داخلی  اقدام شود نه این که فقط سخنرانی و شعارهایی داده شود چرا که کم کاری مسئولان ضعف هایی را ایجاد می کند که سبب سواستفاده دشمنان می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۵۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته ضمن اشاره به دیدارمردم مومن و ولایتمدار قم بامقام معظم رهبری گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم مومن و انقلابی قم ابعاد مختلف این توطئه اخیر را تشریح کردند و فرمودند این حرکت بابصیرت مردم در مقابل توطئه دشمنان در دنیا  بی نظیر است و ملت عزیز ایران  با حضور به موقع دشمن رامایوس نمودند ونشان دادند که انقلاب ونظام را دوست دارند.

 

حجت الاسلام ترابی افزود: فتنه اخیر که با پشتوانه ملت ایران سرنگون گردید ازمثلث سه ضلعی آمریکا ،انگلیس ، عربستان و منافقان شکل گرفته بود و طراحی این توطئه بر عهده آمریکا و همدستانش بود و  ثروتمندان حرام خوار بودند که هزینه های زیادی رابرای براندازی نظام وانقلاب به کار بردند و  منافقان و سلطنت طلبان و عناصر ضد انقلاب بودند که در این توطئه نقش داشتند که با حرکت به موقع ملت نقشه همه آنها باشکست مواجه شد.

وی با اشاره به این که دشمنان با اصل اسلام و ملت دشمنی دارند افزود: نوک پیکان فتنه دشمن متوجه ملت ایران و اصل اسلام بود چرا که دشمنان با اصل اسلام  و ملت ایران دشمنی دارند و در این فتنه اخیر در شعارهای خود علیه اسلام، روحانیت و مظاهر ملت ایران فریاد می زدند و به دروغ شعارهایی می گفتند در حالی که در دوران دفاع مقدس آن زمانی که رزمندگان اسلام با رشادت در مقابل دشمن ایستاده و می جنگیدند همین افراد منافق در سوراخ هایی بودند که نقش ستون پنج دشمن را بازی می کردند. 

امام جمعه بروجرد اینگونه بیان کرد:  در جریان این فتنه های اخیرا در 15 شهر مصلی نماز جمعه را آتش زدند و به حسینیه و مساجد خسارت هایی را وارد کردند که نشان می دهد این آشوبگران با ولایت و اسلام مشکل دارند که ملت عزیز ایران مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان زدند .

حجت الاسلام ترابی خاطر نشان کرد: دولتمردان آمریکا از این شکست به شدت عصبانی هستند چون هم در عملیات میدانی از ملت ضربه خوردند وهم  در عرصه بین الملل رسوا شدند چرا که تلاش شده بود تا در جلسه اضطراری از آشوبگران دفاع نماینداما نه تنها موفق به دفاع نشدند بلکه بیشتر منزوی شدند و وبرعصبانیت آنها افزوده شد.

خطیب جمعه بروجردافزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار اخیر با مردم انقلابی قم فرمودند که دشمنان در این فتنه اخیر سرشان به سنگ خورد و اگر در آینده بازهم برای اجرای توطئه هایی اقدام کنند قطعا سرشان دوباره به سنگ خواهد خورد ولی ترامپ و دیگر افرادی که خسارت هایی را  وارد کردند این اقدام آنها بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

حجت الاسلام ترابی گفت: برخی افراد گلایه دارند که چرا رهبر انقلاب در راستای وضعیت اقتصادی و معیشتی تذکراتی نمی دهند که  در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند همیشه در این راستا و در جلسات مختلف تذکرات لازم داده می شود اما نیاز است برای رفع مشکلات مسئولان همت والا به کار گیرند وحرکت وتلاش وافر نمایند.

 

 امام جمعه بروجرد افزودند: کم کاری، سوء مدیریت مدیران سبب می شود تا مشکلات در این عرصه افزایش یابد و نیاز است برای رفع مشکل بیکاری، حمایت از تولید داخلی  اقدام شود نه این که فقط سخنرانی و شعارهایی داده شود چرا که کم کاری مسئولان ضعف هایی را ایجاد می کند که سبب سواستفاده دشمنان می شود.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 27 دیماه سالروز شهادت فدائیان اسلام افزود: روحانی شهید نواب صفوی  تلاش های زیادی برای مبارزه با طاغوت کردند و این مجاهدت ها  او در راه خدادر تاریخ ماندگارشد.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرماید اولین جرقه های خیزش انقلاب توسط شهید نواب صفوی زده شد که برای جلوگیری از مجاهدت ها واقدامات او  حکومت وقت و درباریانش تلاش زیادی نمودند تا او را از مبارزه منصرف نماینداما تلاش آنها بی اثر ماند و شهید نواب صفوی در این راه گام های مهم وارزشمندی  برداشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات