خبرهای داغ:
حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: حوادث متعدد و گوناگونی که در فاصله دو دهه رخ داده بیانگر این حقیقت است که امواج جهانی انقلاب رو به گسترش بوده و حضور خود را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۶۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

 رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: حوادث متعدد و گوناگونی که در فاصله دو دهه رخ داده بیانگر این حقیقت است که امواج جهانی انقلاب رو به گسترش بوده و حضور خود را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی درمصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری  با اشاره به ارزش واهمیت انقلاب اسلامی در جهان اظهارداشت: در قرنی که گمان می‏رفت هرگونه انقلاب و یا حتی هر حرکت اجتماعی باید در چهارچوب ایدئولوژیها و الگوهای متعارف غربی صورت گیرد، انقلاب اسلامی با هنجارهای فرهنگی و سیاسی  ،ضمن ساقط کردن نظام چند هزارساله شاهنشاهی موجودیت نظام نوینی به نام «جمهوری اسلامی» را اعلام داشت .

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن افزود: حوادث متعدد و گوناگونی که در فاصله دو دهه رخ داده بیانگر این حقیقت است که امواج جهانی انقلاب رو به گسترش بوده و حضور خود را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون غرب و بویژه آمریکا نگران بدل شدن ایران پیروز به یک قدرت بزرگ رقیب در خاورمیانه است و عمق توطئه غرب بیانگر واقعیت مشهودی است که انقلاب اسلامی ایران همچون طوفانی کلیه موانع را از میان برمی‏دارد و زمینه‏های پیدایش یک نظام جهانی متکی بر اسلام را فراهم می‏آورد.
کوهستانی ادامه داد: از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جوامع بشری و اسلامی شمشیر دشمنی خود را از رو بستند و برای سرنگونی انقلاب شروع  به طراحی و اجرای انواع خباثت ها و توطئه ها دست زدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن اذعان داشت: امروز بخشی از مصادیق دشمنی غرب  در اسلام هراسی، بخشی درایجاد تروریست و بحران های مذهبی در منطقه و بخشی دیگر در متهم کردن نظام اسلامی به نقض قوانین بین المللی و تروریست خواندن سپاه پاسداران و ملت ایران نمود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خوی استکبار تغییر ناپذیر است چراکه این ذات فتنه انگیزی و بی اعتمادی را به کرات تاریخ به اثبات رسانده است و اخیرا هم در تجربه تلخ برجام و نقض  و خروج از ان توسط رئیس جمهور امریکا نشان داده شد.

کوهستانی یادورشد: در حالی که پیش از این رهبر انقلاب بارها به بی اعتمادی استکبار و مظهر ان که امریکا باشد تاکید کرده بود و اخیرا هم که در جمع نخبگان علمی خطر دشمن نابکار را تکرار می کند که بلاهت ترامپ ما را از مکر امریکا غافل نسازد.

 وی تاکیدکرد:این بدان معنی ا ست استکبار ستیزی را نباید فراموش کرد که ترامپ هراسی جای استکبار ستیزی را بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها