خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده صدام جنایتکار و معدوم هم در این حوادث نقش داشتند، این اطلاعات نشان می‌دهد که آنها نیز سعی داشتند با کمک گروه‌های معاند به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۷۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری ابوذر و بزرگداشت روز بسیج رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بین دشمنان جمهوری اسلامی دشمنان شناخته‌شده‌ای وجود دارند.

وی با اشاره به دشمنی منافقین، سلطنت‌طلبان، آل‌سعود به‌نیابت از آمریکایی‌ها، حزب بعث و غیره افزود: در این بحث که بقایای خاندان صدام در جنایت علیه امت اسلامی و به‌ویژه ملت ایران هرآنچه از دستشان برمی‌آمده انجام داده‌اند شکی وجود ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان اغتشاشات اخیر هم ملت ایران نشان داد که از منافقین به‌دلیل 17 هزار شهید ترور و جنایت‌های متعدد، آل‌سعود و سلطنت‌طلبان به‌دلایل این‌که در طول تاریخ همواره دشمنی‌های خود علیه انقلاب اسلامی را آشکار کرده‌اند نفرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که هرگاه فرصتی پیش بیاید و گروه‌های ضدانقلاب دشمنان ایران اسلامی فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنند، دشمن نیز امکانات خود را در این مسیر به‌کار می‌گیرد تا به امنیت و پیشرفت کشور ضربه بزند اما به‌رغم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌‌جانبه مالی اطلاعاتی و لجستیکی نظام سلطه و استکبار و ارتجاع منطقه همواره در این عرصه ناتوان بوده‌اند.

به گزارش تسنیم، شریف بیان داشت: خانواده صدام جنایتکار و معدوم هم در این حوادث نقش داشتند، اطلاعات نشان می‌دهد که آنها نیز سعی داشتند با کمک گروه‌های معاند به نظامی اسلامی ایران ضربه بزنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها