امام جمعه فریمان:

راه پیشرفت کشور احیاء روحیه انقلابی و مجاهدت است

امام جمعه فریمان راه پیشرفت کشور را احیای روحیه انقلابی و مجاهدت دانست و افزود: هرجا از ارزش‌ها کوتاه آمدیم و انقلاب را نادیده گرفتیم عقب ماندیم.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۷۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایزدی در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: انسان‌های کفار به گونه‌های مختلف سعی دارند که شمارا از مسیر الهی منحرف سازند، یک موقع با تهاجمات، یک موقع با تدبیر غلط و یک موقع با پول خرج کردن است که اگر شما این جریانات اخیر را بررسی کنید یا به انقلاب نگاه کنید که یک موقعی ایران فقط نامش ایران بود، اما تفکر آمریکایی بر این نظام حکومت می‌کرد.

حجت الاسلام ایزدی افزود: پایگاه نظامی آمریکا، فرهنگ و اقتصاد آمریکا و ... بر این مملکت حاکم بود و طبیعی است وقتی مردم به صحنه آمدندبا آن تدبیر بزرگ معمار انقلاب که می‌توان گفت به ظاهر با دست خالی؛ اما با توکل به خداوند تبارک و تعالی که حتی یک ماه قبل از پیروزی انقلاب دستور به تشکیل شورای انقلاب را می‌دهد.

وی گفت: دشمنی که نمی‌توانست پیروزی این انقلاب را ببیند از همان روز‌های اول سعی بر این داشت اجازه ندهد پرچم عزت و استقلال این نظام بلند شود که باعث بیداری برخی از ملت‌ها و کشور‌ها شود؛ اما اکنون به شکر خدا اینگونه شد، جنگ را تحمیل کردند، توطئه‌های دیگری بر علیه این نظام که سه فتنه را فکر می‌کردند می‌توانند مثل اوکراین و دیگر جا‌ها موفق شوند، فتنه کوه دانشگاه در سال ۷۸، ده سال بعد تحت عنوان تقلب در انتخابات فتنه ۸۸، هشت سال بعد مثل امسال فتنه اقتصادی، وقتی دقت کنیم در طراحی این فتنه در راس این مثلث آمریکا و اسرائیل سران فتنه، حامیان اقتصادی به ظاهر مسلمان، کشور عربستان صعودی پول خرج کردند، پشتیبانی و طراحی کردند و امروز باید حسرت بخورند که نتوانستند موفق شوند و پیاده نظامشان هم منافقین بودند که قران به زیبایی گفته است:انسان‌های منافق بد‌تر از کفار خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فریمان در ادامه گفت: این هم خودش یک امتحانی بود که می‌طلبد همه ما توجه داشته باشیم به این ارزش‌ها و بررسی کنیم و بازخوانی کنیم رموز موفقیت این نظام را و بشناسیم چهره دشمنان را؛ که اینجا هم از مردم خوب شهرستان فریمانبه نوبه خود تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند:کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعف‌ها و مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیفغ افل شوند و قطعا مسئولان این دقت را داشته باشند وهمواره توجه شان به مردم باشد.

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی در پایان گفت: رمز موفقیت نظام حفظ ارزش ها، روحیه انقلابی و قطع امید از بیگانگان است و به فرمود: ه مقام معظم رهبری هرجا به انقلاب تکیه کردیم به روحیه انقلابی تکیه کردیم پیش رفتیم و هرجا از ارزش‌ها کوتاه آمدیم و انقلاب را نادیده گرفتیم عقب ماندیم و راه پیشرفت، احیاء روحیه انقلابی و مجاهدت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها