نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای در نگارش و انتشار اخبار نیت الهی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۸۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه، اظهار داشت: امروزه تبلیغ در جهان از اهمیت بسیاری برخوردار است دین مقدس اسلام نیز بر تبلیغ تاکید داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتقادات اسلام به صراحت بیان می شود و دارای تاثیر مهم است افزود: اعتقادات صحیح و به حق به صراحت در تمامی مکان ها به خوبی بیان می شود و باطل در مکان های مخفیانه بیان می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خداوند مباحث دینی را به گونه ای با ظرافت بیان کرده است که اثر تبلیغ کیفی نیز داشته است تاکید کرد: وظیفه رسانه ها و رسالت آن ها امروزه بسیار پر اهمیت بوده و مقدس است.

وی موقعیت شناسی را از رسالت های مهم رسانه ها عنوان کرد و اظهار داشت: در زمان های مختلف باید موقعیت شناس بوده و با بصیرت نسبت به مواضع مختلف برخورد کنیم لازمه دست یابی به بصیرت نیز مطالعه عمیق دینی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه عنوان کرد: در تمامی زمان ها و در هر کاری کار های خود را با نام خداوند آغاز کنید چرا که مدیریت کننده دل ها خداوند است.

وی آبرو داری و حفظ آبروی افراد در بین اصحاب رسانه را ضروری دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بدانند آبروی افراد بسیار مهم است و تخریب افراد به روش های مختلف را از خود دور کنند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: باید جبهه واحد رسانه ای تشکیل شده و به مقابله با تهاجمات دشمن در زمینه های مختلف بپردازیم .

وی تاکید کرد: دشمن در صدد است با روش های مختلف در ذهن عنون افراد رسوخ داشته باشند و متاسب با سن,حوصله و خواسته وافراد نسبت به ساخت و انتشار مطالب اقدام می کنند باید به صورتی منسجم و واحد به مقابله به دشمن برخیزیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: تفرقه و پراکنده عمل کردن به ضرر جامعه است و همگان بخصوص اصحاب رسانه باید در تلاش باشند که پیروز میدان نبرد شوند چرا که حق پیروز می شود.‎

 

ارسال نظرات