خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مدیریت فضای مجازی با همت خود مردم قابل اصلاح و بهبود است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: مردم خود باید فضای مجازی را مدیریت کنند چراکه دشمن در صدد ضربه زدن از طریق فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۸۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به حملات دشمن از طریق فضای مجازی، گفت: امروز فضای مجازی عرصه خودنمایی دشمنان بوده و با بمباران فکری جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

وی، تاکید کرد: همگان به‌خصوص خانواده‌های ایرانی در این میان باید آگاه باشند که دشمن هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نیستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: امروزه شناخت حق از باطل کاری بسیار سخت است چراکه حق و باطل با یکدیگر ادغام شده و حال آنکه وظیفه هر مسلمانی است تا با مشاهده زیر سوال رفتن ارزش‌های اسلامی خط خود را از دشمنان جدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، منبع تغذیه فکری و محتوایی امروزه رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی خارجی را رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: باید در این امر تامل شود که چرا مردم ایران حق استفاده از تمامی نرم افزارها را به صورت رایگان دارند این درحالی است که مردم بسیاری از کشورها حق استفاده از این نرم افزارها را ندارند.

وی، با انتقاد از اینکه برخی افراد تنها حرف رسانه‌های خارجی را گوش داده و آن‌ها را قبول می‌کنند، اشاره کرد: مردم خود باید استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنند.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به منویات رهبری ابراز کرد: هیچ‌گاه بین ایران و آمریکا دوستی برقرار نخواهد شد چراکه آن‌ها در جبهه باطل و ایران در جبهه حق قرار داشته و از آن جایی که حق و باطل هرگز نمی‌توانند با یکدیگر دوست شوند این جنگ برای همیشه ادامه خواهد داشت و باید در برابر آن استقامت کرد.

وی، با اشاره به اینکه مردم ایران با تبعیت از امام حسین(ع) هرگز تن به ذلت و اسارت نخواهند داد، یادآور شد: دشمنان هرگز تسلیم و سر فرود آوردن مردم ایران را نخواهند داد و اگر باز هم جنگی رخ دهد همین جوانانی چون شهید حججی به میدان آمده و دشمنان را شکست خواهند داد.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه برخی رضایت شیطان را معیار اعمال خود قرار می‌دهند، اضافه کرد: آمریکا که خود شیطان بزرگ است پول‌های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را گرفته و از منافقین در راستای اهداف خود به کار می‌برند.

وی، با بیان اینکه رهبری به تفکیک بین اغتشاش‌گران و معترضان به مطالبات به حق خود تاکید کردند، مطرح کرد: برخی از مسئولان با تلاش فراوان به خدمت مشغول بوده و برخی نیز کم‌کاری می‌کنند ولی در این میان همان‌گونه که رهبری فرمودند به مردم‌سالاری اعتقاد دارند؛ مردم باید در کنار انتقاد از مسئولان به وظیفه خود در انتخاب مدیران شایسته نیز عمل کنند چراکه بیشتر این مسئولان را مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار