نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در حوزه اقتصادی تبعیت از ولایت فقیه داشته باشیم، همچون امنیت و استقلال کشور موفق می شویم.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به اینکه اگر در حال حاضر از نظر دفاعی و امنیتی حرفی برای گفتن داریم به برکت تبعیت از ولایت فقیه بوده است، گفت: خیلی‌ ها مدعی انقلاب ‌دوستی هستند و بودند ولی بعدها ادعاهایشان پوچ از آب درآمد.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم بابصیرت عمل کنند، اظهارداشت: باید در این اوضاع کشور هوشیار باشیم، در این شرایط و اوضاع برخی رسانه‌ها و جریانات معاند داخلی و خارجی خواستند رژیم طاغوت را تطهیر کنند و القا می‌کردند نظام دینی توان اداره جامعه را ندارد.

سعیدی ادامه داد: هیچ گرهی وجود ندارد که در انقلاب نتوان باز کرد، آمریکا اعلام کرده که آشوبگران ایران را مسلح کنند ولی به این فکر نکرده‌اند که مردم ایران به انقلاب اعتماد کردند.

وی در همین خصوص گفت: این اعتماد بود که رهبری فرمودند نه یکبار بلکه هزار بار از مردم تشکر می‌ کنیم، دشمن نمی خواهد ایران در منطقه نفوذ کند چراکه آن ها از نفوذ ایران در منطقه هراس دارند.

ارسال نظرات