خبرهای داغ:
ورزشکار بسیجی و دارنده چندین عنوان قهرمانی جهانی با انتقاد از بی توجهی مسئولان به نخبگان و قهرمانان ورزشی خواستار حمایت آن ها از قهرمانان ارزشی شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۹۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

افشین آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج افزود: اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان به خصوص نخبگان و ورزشکاران است و بنده با وجودی که به علت قهرمانی های متعدد نامه ای در این خصوص از وزارت ورزش دارم هنوز نتیجه ای نگرفته ام.

این ورزشکار بسیجی که عنوان های قهرمانی بین المللی کاپ آزاد اوراسیا و مسابقات جهانی کیک بوکسینک و ... را در کارنامه قهرمانی خود دارد، با بیان اینکه پیشنهاد حضور در بسیاری از مسابقات به نام آن ها کشورها را به خاطر پرچم ایران و نظام رد کرده است، اظهارداشت: ما برای انقلاب، نظام و پرچم کشورمان افتخار می کنیم و امیدواریم مسئولان به مطالبات ما جوانان قهرمان نیز توجه کنند.

مسئولان از قهرمانان ارزشی حمایت کنند/ نظام و پرچم افتخار ماست

آریایی نژاد با ادای احترام به همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، بیان کرد: قهرمانان واقعی ما شهدا هستند و بر همین اعتقاد بنده چندین مدال قهرمانی خود را به خانواده این شهدا در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اهدا کردم و به آن می بالم و همه موفقیت هایم را مرهون شهدا هستم.

این قهرمان بسیجی که فعالیت ورزشی خود را از سال 78 آغاز کرده است، پهلوانی و منش آن مهم تر از قهرمانی خواند و تاکید کرد: بر همین سیره و منش تلاش داشتم حرکت کنم و امیدوارم همچنان با این منش افتخارات دیگری را نیز برای کشورمان کسب کنم.

ارسال نظرات