مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

شهدا جریان شناس بودند/مسئولین مراقب باشند گول دشمن را نخورند/ دشمن در صدد انتقام است/ خون شهدا دشمن را رسوا می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهید خانلرخانی گفت:شهدا جریان شناس بودند و خون شهدا دشمن را رسوا می‌کند؛ مسئولین مراقب باشند گول دشمن را نخورند زیرا دشمن در صدد انتقام است.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۰۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الله خانلرخانی که شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه روستای قاسم‌آباد شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به پیامبر اسلام تأکید دارد من خون‌بهای شهیدم و کسی که خانواده شهید را خشنود کند مرا خشنود کرده است.
وی افزود: به فرمود: ه امام راحل شهدا هفت شهر عشق را رفتند و ما اندر خم یک کوچه هستیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اگر خانواده شهید را خشنود کنیم خدا را خشنود کرده‌ایم و اگر کسی آن‌ها را به خشم بیاورد خدا را به خشم آورده است و باید مراقب باشیم.
قندهاری بیان کرد: انقلاب، میراث به جا مانده از شهدا برای ما است و اگر کسی به نظام اهانت کند خانواده شهدا غصه می‌خورند و اهانت به امام و رهبری و ولایت باعث خشم خانواده شهدا است و باید از این اتفاق بترسیم.
وی با اشاره به یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا گفت: شهدا جریان شناس بودند یعنی وقتی یک موضوعی را می‌دیدند عمیق می‌شدند و با حساسیت نگاه می‌کردند و ساده از کنار آن عبور نمی‌کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: شهدا امام را به عنوان نائب امام زمان عج و اطاعت از اوامر او را واجب می‌دانستند.
وی با اشاره به اقدامات توهین آمیز اغتشاش گران به پرچم جمهوری اسلامی و برخی از اماکن متبرکه اظهار کرد: باید جریان شناس باشیم و به سادگی از کنار این اتفاقات عبور نکنیم.
وی با بیان اینکه اگر شهدا بودند نمی‌گذاشتند این اتفاقات بیفتد عنوان کرد: درود بر ملت ایران که رهبری نظام هزاران بار از آن‌ها تشکر کردند؛ رهبری مردمی است و صادقانه با مردم سخن گفته و بر خلاف بعضی‌ها که به ملت بی توجه نیستند، به ملت اعتقاد دارند؛ این مردم عزیز فتنه را جمع کردند، اما دشمن دست بردار نیست.
قندهاری با اشاره به سه ضلع دشمن که رهبری بیان فرمودند: گفت: راس اصلی آن آمریکا و رژیم صهیونسیتی است که باید فرهنگ سازی کرد که با بزک کردن آمریکا درونش آدم نمی‌شود و روز به روز وحشتی‌تر شده و آمریکا به خون ما و اسلام تشنه است، اما بعضی ساده اندیشان می‌گویند باید کوتاه بیاییم شرایط دنیا عوض شده، اما ماهیت شیطانی او در این اتفاقات اخیر بر ملا شد و چهره آن‌ها را خدا رسوا کرد نباید مسئولین ما گول بخورند و مراقب باشند.
وی با اشاره صلح دوم این دشمنان افزود: کشوری که پول می‌دهد به این‌ها که عربستان و آل سعود است که بدتر از آن صهیونیست‌ها و ضلع سوم منافقین هستند. این‌ها نقشه داشتند که با تحریم و رکورد و بیکاری و فتنه و تحریم و فشار، مردم اعتراض کنند برعلیه نظام و مردم عده‌ای آمدند داخل خیابان که البته مردم هم حق دارند و مسئولین باید توجه کنند.
وی با بیان اینکه هدف آن‌ها شوراندن مردم بر علیه نظام بود خاطر نشان کرد:، اما نمی‌دادند خدا با این انقلاب است، این‌ها وارد شعار‌های ساختار شکن نمی‌خواستند بشوندو این احمق‌ها خود را لو دادند و مورد سرزنش استکبار واقع شدند که خود را زود او دادند و آن‌ها می‌خواستند کشور را تا دهه فجر درگیر کنند و آن وقت عربستان اسلحه‌های خریداری شده را وارد کشور کند و با درگیری داخلی و مشغول بودن بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی به این درگیری‌ها جنگ مسلحانه را به راه انداخته و کار نظام را تمام کنند.
قندهاری با اشاره به حضور شهید خانلرخانی در این مقطع و پیام این حضور بیان کرد: رهبری فرمودند: پادو‌های بیگانه می‌خواستند کاری کنند، اما مردم هوشیارانه جمع کردند و نیرو‌های بسیج و سپاه و انتظامی این توطئه را درهم شکستند البته باید حواس ما جمع باشد و فریب دشمن را نخوریم که دشمن در صدد انتقام است.
وی با بیان اینکه بستر‌ها آماده است افزود: مسئولین گوش دهند که رهبری چه می‌فرمایند و به فکر باشند؛ مردم از دین و نظام و خون شهدا دست بردار نیستند و هوشیارانه اوضاع را رصد می‌کنند و به دشمن اجازه نمیدهند. برای و باید در نطفه خفه شود و ضربه کاری به منافقین بزنیم و به فرمود: ه رهبری ما آمریکا را زمین گیر خواهیم کرد و به آینده و به فرمان رهبری هستیم و پرچم را به دست صاحب اصلی خواهیم داد و خون شهدا دشمنان را رسوا می‌کند و زمینه سازی برای ظهور خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار