خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف دو دستگاه ایسوزو و کشف ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران کلانتری "11 زند" شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، 3 میلیون و 850 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا 2 نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق 7 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان فارس نیز از کشف 100 کیلو و 250 گرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در شهرستان داراب خبر داد.سرهنگ محمدجعفر تولایی بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب در حین گشت‌زنی در محور بندرعباس-داراب به یک دستگاه پراید که رفتارهای مشکوکی داشت مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو پراید توسط  ماموران متوقف و در بازرسی از آن 98 کیلو و 350 گرم تریاک کشف و دو نفر قاچافچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب در بازرسی از چمدان یک نفر مسافر که با اتوبوس از بندرعباس به داراب طی طریق می‌کرد میزان یک کیلو و 900 گرم تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها