خبرهای داغ:

ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در 3 شهرک‌ صنعتی لارستان

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی «اوز»، «بیرم» و «خنج» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۳۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

محمدرضا پیمان‌فر با اشاره به تأمین آب، گاز، روشنایی، آسفالت، ساختمان نگهبانی و غیره در  شهرک صنعتی 72 هکتاری بخش اوز، اظهار داشت: کار آسفالت این شهرک با 550 میلیون تومان، تأمین روشنایی با هزینه 150 میلیون تومان، ساختمان نگهبانی 90 میلیون تومان، سر درب ورودی 45 میلیون تومان، هزینه 200 میلیون تومانی خط انتقال آب و غیره انجام‌شده است.

وی از فروش 13 قطعه زمین و فعالیت 4 واحد صنعتی در شهرک صنعتی اوز خبر داد و گفت: امید می‌رود با استقبال شهروندان بخش اوز شاهد رونق صنعتی در این شهرک باشیم.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان بابیان اینکه در شهرک صنعتی بیرم 200 میلیون تومان کار زیرسازی و 1.5 میلیارد تومان خط انتقال آب از شهر بیرم تا ورودی شهرک انجام‌شده است، تصریح کرد: ایجاد جاده دسترسی و خط انتقال آب در شهرک صنعتی بیرم در حال پیگیری است و امید می‌رود با رفع مشکلات موجود بتوان این پروژه‌ها را اجرایی کرد.

این مسوول از اتمام شبکه‌گذاری داخلی با مبلغ 300 میلیون تومان در شهرک صنعتی بیرم خبر داد و افزود: شبکه داخلی برق شهرک صنعتی شهرستان خنج با هزینه 100 میلیون تومان به اتمام رسیده و 1.5 میلیارد تومان نیز صرف هزینه خط انتقال آب این شهرک شده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه داخلی آب شهرک صنعتی خنج با هزینه 350 میلیون تومان به اتمام رسیده  است، ادامه داد: در حال حاضر مشکلی بابت استقرار صنعتگران وجود ندارد و تنها مانع موجود انتقال شبکه برق‌رسانی است که تا آن زمان امکان بهره‌گیری از کابل‌های عبوری برق در این شهرک فراهم است.

پیمان‌فر بابیان اینکه فاصله ایستگاه برق تا شهرک صنعتی خنج نزدیک به 20 کیلومتر بوده که برای انتقال برق نیازمند بودجه 3 میلیارد تومانی است، یادآور شد: تا آن زمان می‌توان با همکاری اداره برق واحدهای صنعتی را به شبکه سراسر برق وصل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار