مرحله پلی آف لیگ بسکتبال امید کشور؛
مرحله اول پلی آف مسابقات لیگ بسکتبال امید باشگاه های کشور با برتری تیم بسکتبال نفت امیدیه با نتیجه ۶۸ بر ۵۸ مقابل تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک، در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۵۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، بازی اول مرحله پلی آف مسابقات لیگ بسکتبال امید باشگاه های کشور همزمان در چهار شهر پیگیری شد که تیم نبوغ سرمایش اراک میزبان تیم بسکتبال نفت امیدیه از گروه جنوب بود.

در مرحله اول پلی آف، براساس جدول رقابت های این دوره از مسابقات لیگ امید باشگاه های کشور، تیم چهارم گروه شمال یعنی تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک مقابل تیم صدر جدولی گروه جنوب یعنی تیم بسکتبال نفت امیدیه قرار گرفت.

تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک در آغاز این دیدار در کوارتر اول بدون توجه به صدر جدولی بودن حریف، بازی خوب و روانی را ارائه دادند و کاملا در مقابل تیم قدری چون نفت امیدیه ابتکار عمل بازی را در اختیار داشتند تا بازی با نتیجه تساوی ۱۴ بر۱۴ پایان یافت.

در کوارتر دوم تیم نفت امیدیه، با تغییر در سیستم بازی و جابجایی برخی از بازیکنان خود و بهره مندی از موقعیت های به دست آمده توانست بازی که در اختیار تیم اراک بود به سود خود پایان داد.

در کوارتر سوم هم مسابقه با نتیجه ۴۷ بر ۴۵ و در پایان هم این رقابت با نتیجه ۶۸ بر ۵۸ به سود تیم بسکتبال نفت امیدیه پایان یافت و این تیم اولین پیروزی پلی آف را با شکست دادن تیم نبوغ سرمایش اراک به نام خود ثبت کرد.

اگرچه تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک نتیجه بازی را به تیم مقابل واگذار کرد، اما در مقابل تیمی که از بودجه کلان و بازیکنان مطرح برخوردار است به خوبی ایستادگی کرد به نحوی که تا کوارتر سوم بازی پایاپای را شاهد بودیم و در بسیاری از شرایط موقعیت تیم مقابل را به خطر انداخت.

داوری این مسابقه را حسین شیخی به عنوان سرداور، علی آزاد ایمانی و حامد عموییان برعهده داشتند و مهدی واعظی هم به عنوان نماینده فدراسیون بر این رقابت ها نظارت داشت.

گفتنی است در بازی دوم مرحله پلی آف که بیست و نهم ماه جاری برگزار می شود، نفت امیدیه میزبان تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک است، برد این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت برخوردار است.

ارسال نظرات