سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در حرکت اخیر آشوب گران با هوشیاری و بصیرت مقابل فتنه‌ها ایستاند و با همین عمل شایسته، دشمنان قسم خورده نظام و اسلام را به زانو در آوردند.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۵۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

هوشیاری و بصیرت ملت دشمن را به زانو در آورده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت سردار رشید اسلام شهید حمزه سلیم زاده که در گلزار شهدای شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از عملیات کربلای 4 و5 بیان کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در مناطق مختلف کشور حضور یافته و برای لشکر نیرو جذب می‌کرند تا جبهه مقاومت در مقابل دشمن تضعیف نشود.

 وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس در اوج غربت و مظلومیت برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند و امروز از این رزمندگان به عنوان مجاهدان خاموش یاد می‌شود.

 وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران جنگ افزود: در طول دفاع مقدس بیش از 70 درصد رزمندگان را عموم مردم تشکیل داده بودند و سرنوشت جنگ تحمیلی به دست این مردم رقم زده شد و این پیروزی بزرگ به دست ملت ایران محقق شد لذا انسان در یک دقیقه و با تصمیم درست می‌تواند سرنوشت یک کشور را تغییر داده و بهشت را نصیب خود کند.

سردار بابازاده گفت: رزمندگان اسلام بعد از تلاش و مجاهدت زیاد و تقدیم شهدای زیاد در عملیات کربلای 4 به نتیجه مطلوب به دست نیافتند لذا می‌بایست عملیات دیگر صورت گیرد تا سرنوشت این عملیات به نتیجه مطلوب برسد و عملیات کربلای 5 با وجود حساسیت زیاد آغاز و سرنوشت جنگ 8 ساله به نفع ملت ایران رقم زد.

وی تاکید کرد: در عصر حاضر در صورتی که ایران جدیت خود را کنار بگذارد دشمن هرگز دشمنی خود را کنار نخواهد گذاشت و در جریانات اخیر نیز در صورتی که وحدت و یک دلی در بین نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌ قضا و دولت و ملت وجود نداشت کشور دچار مشکل می‌شد چرا که دشمن تنها برای آتش زدن بانک و تسخیر یک پایگاه انتظامی وارد میدان نشده بود بلکه توطئه‌ای بزرگ در سر داشت که با اتحاد نهاد‌های مختلف و مردم این توطعه نقش بر آب شد و از ادامه آشوب و درگیری جلوگیری به عمل آمد.

هوشیاری و بصیرت ملت دشمن را به زانو در آورده است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن تمامیت نظام اسلامی را نشانه رفته که باید با اتحاد و یک‌دلی دست به دست هم داده و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

بابازاده ادامه داد: برای حفظ پرچم انقلاب اسلامی خون‌جوانان این مرز و بوم بر زمین ریخته شده اما در جریان اخیر پرچم پرافتخار ایران به دست دشمن به آتش کشیده شد که ملت ایران باید با هوشیاری و بصیرت از بروز چنین وقایعی جلوگیری کنند و اجازه چنین مسائلی را در کشور ندهند.

وی افزود: ملت ایران باید حرکات دشمن را رصد کرده و در مقابل جدیت دشمن ما نیز از خود جدیت نشان دهیم تا بتوانیم دشمن را به زانو در آوریم و  ما نباید ملت ایران را ناامید کنیم بلکه باید امیدواری را در بین مردم تقویت کنیم و با خون دل از این نظام و انقلاب دفاع کنیم و از ایجاد اختلاف در بین سلایق پرهیز کنیم چرا که این اختلاف باعث غفلت از دشمن می‌شود.

ارسال نظرات