موسوی آملی تصریح کرد: مردم هم واقعاً دیگر از اصطکاک خوش‌شان نمی‌آید مردم کار می‌خواهند مردم تلاش مدیران انقلابی و جهادی می‌خواهند تا ضعف‌ها برطرف شود اگر مسؤولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آنها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی خواهیم زد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۶۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی اظهار کرد:  مردم می‌خواهند مسؤولانی که در مسند مدیریت کشور نشستند با هم مهربان باشند و با هم کار کنند، نسبت به هم صمیمی باشند نه اینکه از گناهان و خطاهای هم اغماض کنند که این ضدارزش است.

وی افزود: نوع برخورد‌ها باید صمیمی، مهربانانه، مومنانه و برادرانه باید باشد تا بتوان زخم مشکلات کشور را مسؤولان درمان کنند نباید بگذارید کار به اصطکاک برسد.

موسوی آملی تصریح کرد: مردم هم واقعاً دیگر از اصطکاک خوش‌شان نمی‌آید مردم کار می‌خواهند مردم تلاش  مدیران انقلابی و جهادی می‌خواهند تا ضعف‌ها برطرف شود اگر مسؤولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آنها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی خواهیم زد.

امام جمعه سرخرود خاطرنشان کرد: مسؤولان مراقب کار و حرف زدن خودشان باشند مردم عزیز توطئه‌ها را می‌فهمند مردم ما خباثت را درک می‌کنند ملت ما هوشیارند و می‌دانند که مطالبات صادقانه و بحق مردم از حرکات وحشیانه و تخریب‌گرایانه یک گروه جداست.

وی افزود: تجربه 40 ساله ملت ما را آگاه کرده است مردم عزیز می‌دانند که آمریکا و غرب دل‌شان برای ملت ما نمی‌سوزد مردم رفتار این‌ها را با ملت‌هایی که پنجه این‌ها در آنجا گیر شده است، می‌بینند مث‌ل ملت مظلوم افغانستان، عراق، یمن، سوریه، بحرین و پاکستان و هر جا اینها پنجه‌شان جا گیر شد، ناخنشان بند شد، هر چه توانستند ضربه زدند اینها به مردم رحم نمی‌کنند.

موسوی‌آملی درباره وظیفه مردم و مسئوولان در این شرایط بیان کرد: حالا نسبت به ملت ایران نسبت به کسی یا کسانی در داخل کشور طرفدار شدند این را مردم می‌فهمند و مسؤولان اگر همراه با مردم دست به دست هم بدهند و این روحیه استحکامی که انقلاب به ما داد را حفظ کنند و نگه دارند «لا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئاً» هرگز دشمنی دشمنان اثری نخواهد داشت و آنها هرگز نمی‌توانند به ملت ایران آسیبی بزنند.

وی اضافه کرد: تقاص این کارشان را به سختی خواهند دید تقاص آشوب‌ها، حرمت‌شکنی‌ها،خون‌های به ناحق ریخته هموطنان، تقاص تحریم‌ها، ایران هراسی‌ها و همه دشمنی‌ها را خواهیم گرفت.

امام جمعه سرخرود در پایان گفت: باید روح شجاعت، فداکاری و ایمان که مانع اعمال دشمنی دشمنان است را تقویت کرد مسؤولان باید مدبرانه فکر کنند و افراط و تفریط را از خود دور کنند مسؤولان زمانی می‌توانند در مقابل مستکبران، متجاوزان و غارت‌گران بین‌المللی بایستند که شکاف‌های اقتصادی و اجتماعی را برطرف کنند علاج مشکلات کشور چه اقتصادی و اجتماعی، چه مشکلات سیاسی این است که انسان در مقابل دشمن مستکبر همیشه آماده بوده و هرگز کوتاه نیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها