برای هدایت تیم خونه به خونه بابل از" علیرضا منصوریان، افشین قطبی، درگان اسکوچیچ، اکبرمیثاقیان ونادردست نشان به عنوان جدی ترین گزینه های هیات این تیم دسته یکی نام برده می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۱۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برای هدایت  تیم خونه به خونه بابل از" علیرضا منصوریان، افشین قطبی، درگان اسکوچیچ، اکبرمیثاقیان ونادردست نشان به عنوان جدی ترین گزینه های هیات این تیم دسته یکی نام برده می شود.

بر اساس این گزارش ،نکونام سه شنبه درحالی که گفته و دیده شده دربابل حاضر و بخشی از مبلغ قرارداد خود را از این باشگاه دریافت کرده بود، با مدیران باشگاه نیز گفت وگو وشرایط را نیز برای ادامه همکاری بررسی کرد ولی صبح روز چهارشنبه اعلام کرد بنا به دلایلی که هنوز فاش نشده استعفا داد و این درحالی است که ازباشگاه خونه به خونه خبر می رسد، سرمربی این تیم هنوز استعفای رسمی وکتبی خود را تقدیم باشگاه نکرده است.
درهمین حال سرپرست تیم دسته یکی خونه به خونه مازندران چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ما گفت: شب گذشته پس از صحبت هایی که میان آقای حسن زاده مالک باشگاه و نکونام انجام شده، با پرداختی بخشی از مبلغ قرارداد نکونام، او به طور ضمن قبول کرد به تیم برگردد.
ابراهیم محمودی افزود: با وجود این صحبت ها وپرداخت بخشی از قرارداد، متاسفانه نکونام صبح امروزچهارشنبه اعلام کرد نمی تواند در بابل بماند و از هدایت تیم خونه به خونه کنارگیری کرد.

وی اضافه کرد: هنوز به طور دقیق تصمیمی از سوی مالک باشگاه دراین خصوص واینکه شرایط ادامه همکاری با نکونام به خط پایان رسیده یا نه مشخص نیست وباید منتظر ماند.
سرپرست تیم خونه به خونه مازندران، با بیان اینکه درعین حال مهدی هاشمی نسب و دیگر اعضای کادرفنی این تیم هم درتمرینات گروهی امروز خونه به خونه حاضر نشدند، اضافه کرد: " مهران برزگر" یکی مربیان تیم خونه به خونه درتمرینات عصر چهارشنبه این تیم شرکت کرد و بازیکنان را تمرین داد.

محمودی درخصوص گزینه های جدید ومطرح شده برای هدایت تیم خونه به خونه سکوت کرد وگفت: بزودی همه چیز دراین خصوص مشخص واعلام خواهد شد.

درهمین حال کانال اطلاع رسانی خونه به خونه مازندران پیش از جلسه نکونام و مالک باشگاه، به نقل از قاسم حسن زاده نوشت دلیل رفتن سرمربی تیمش را وسوسه ای دانست که چند تیم لیگ برتری به دل نکونام انداختند و ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق رخ ندهد.
حسن زاده در این گفت و گو پیشنهاد کرد تا سرمربی تیمش چنانچه قصد رفتن دارد، استعفای رسمی خود را به باشگاه ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری صداوسیما، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که با سرمایه گذاری برادران حسن زاده از متمولین این خطه شمال کشور در رقابت های فوتبال حضور دارد ولی این تیم امسال فقط توسط قاسم حسن زاده اداره می شود.
این تیم در سه سال اخیر به دلایل مختلف در نیم فصل دوم با مساله تعویض سرمربیان روبرو بوده است و در سه فصل حضور این تیم در این مسابقات، 6 سرمربی هدایت این تیم را برعهده گرفتند تا به نوعی ازاین حیث رکوردار در لیگ یک نیز لقب بگیرند.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا پایان هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با کسب 29 امتیاز وقرار گرفتن در مکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات در کورس صعود به لیگ برتر با مدعیان است.
این تیم همچنین به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور نیز صعود کرد و18 اسفندماه دراهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها