نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان شهدا و خانواده‌های آنان را صاحبان اصلی انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۱۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرمانده سپاه و پایوان ناحیه مقاومت سپاه دهگلان مراسم سالگرد شهید امیرعلی محمدیان از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که درسال ۹۴ توسط گروه تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد، برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام منتشلو از خانواده شهدا به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران میراثی گرانب‌ها و الگو برای انقلاب اسلامی محسوب شده و دیدار با این خانواده‌ها موجب پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با دل کندن از تمام دلبستگی‌های امروزی جامعه به دفاع از خاک کشورمان در آن سوی مرز‌ها رفتند و عزت، استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی افزود: کسانیکه برای دفاع ازوطن و امنیت ملتش جان و مال رافدا نمودند شهید هستند وشهدا نمرده بلکه زنده اند ونزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

حجت الاسلام منتشلو اظهار داشت: وظیفه همه ملت ایران بوده که یاد همه شهدا و شهدای مدافع حریم زینبی را زنده نگه دارند چرا که امنیت و آرامش کشورمان را در شرایط کنونی مدیون خون این شهدا هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان افزود: امنیت موجود در کشور مدیون خون پاک شهداء و جانفشانی‌های آنان بوده و امروز با وجود فرهنگ شهادت در جامعه خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات