نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر کشور برای تمامی مسئولان و قوای سه گانه باید درس عبرت باشد، تا بتوانند در سیاست‌گذاری‌ها، تصمیم سازی‌ها و جرای اقتصاد مقاومتی کمال دقت و سرعت را داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۳۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ به تشریح عوامل موثر داخلی در بروز فتنه جدید و نقش دشمن در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: بحث مؤسسات مالی و اعتباری و مطالبات اقتصادی مردمی اخیر از عوامل موثر در بروز حوادث اخیر در کشور به ویژه خراسان بود چرا که این مشکلات به صورت جدی و ریشه‌ای حل نشد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: از حدود پنج سال پیش شاهد مشکلات شرکت «پدیده» بودیم و بعد چند مؤسسه مالی و اعتباری از جمله میزان، کاسپین، ثامن‌الحجج و سپس افضل توس اضافه شدند و بخشی از افرادی که اقدام به سپرده گذاری و سرمایه گذاری کرده بودند، خراسانی و بسیاری از آن‌ها نیز جزو طبقه متوسط جامعه بودند که زندگی و سرمایه شان را در این مسیر از دست دادند که موجب بروز نارضایتی‌ها و اعتراضات اخیر شد.

قاضی زاده هاشمی گفت: استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده کشور از این اوضاع سوء استفاده و سرمایه‌گذاری کردند وبا اجاره تعدادی اوباش در داخل کشور و تغذیه مالی آنان دست به اقدامات مخل امنیتی زدند.

وی افزود: رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی و تمام مقامات ارشد بیگانه که واقعاً نشان دادند که کماکان دشمن ملت ایران هستند و در این اتفاقات اخیر ماهیت خودشان را آشکار ساختند و از این جریان نیز حمایت کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد:حوادث اخیر کشور برای تمامی مسئولان و قوای سه گانه باید درس عبرت باشد، تا بتوانند در سیاست‌گذاری‌ها، تصمیم سازی‌ها و جرای اقتصاد مقاومتی کمال دقت و سرعت را داشته باشند.

وی افزود: دولت در ریشه یابی مشکلات و به‌خصوص مشکلات اقتصادی باید به بازخوانی و بازنگری در اقدامات و اتفاقاتی که در بانک مرکزی و نوع موضع‌گیری‌ها و مواضع متناقضی که رئیس‌کل بانک مرکزی در این دوره‌ها داشته، بپردازد.

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تأکید کرد: مردم عملکرد برخی مسئولان را به نام کل نظام نمی‌نویسند و همواره از انقلاب و نظام اسلامی که به برکت خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت آزادگان و جانبازان به‌دست‌آمده و حریم ولایت دفاع می‌کنند و وفاداری خودشان را به آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری نشان داده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها