خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب گفت:کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیف و محروم جامعه غافل شوند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۳۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام خاص امیری  در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع این شهرستان  ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  با مردم قم  و نقش مثلث استکباری  عبری، غربی، عربی در بحران سازی اخیر  اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا همواره در صدد  ایجاد مشکل برای انقلاب و ملت ازاده ایران اسلامی بوده و هست.

 

وی به تبیین ابعادی از فتنه اخیر با تعبیر عنوان فتنه  اقتصادی پرداخت و ابراز داشت:حرکت  خودجوش مردم  و حضور منسجم انها در پی اغتشاشات  و نا ارامی های اخیر به موقع، پرشور، قاطع  و در واقع پاسخی محکم به توطئه دشمنان برای سو استفاده  از مطالبات  به حق  مردم بود به طوری که  مردم ثابت کردند چنانچه دشمن در صدد فتنه انگیثزی باشد باز از این مردم تودهنی خواهد خورد.

 

حجت الاسلام خاص امیری در ادامه خطاب به سران استکباری و امریکایی تصریح کرد: امریکا و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت انقلابی  همواره پای انقلاب و اسلام خود  بوده و خواهند بود و با اقتدار در برابر هر هجمه ضد اسلامی و ایرانی ایستادگی خواهند کرد.

 

وی افزود: ملت ما طاغوت و زورگویی را بر نتافت و با برکناری شاه خائن طومار امریکا را نیز در این کشور در هم پیچید اما کینه ورزی دشمن نباید  موجب شود  مسئولان  از ضعفها و مشکلات  مردم بویژه طبقات ضعیف غافل شوند.

 

حجت الاسلام خاص امیری  در ادامه خطبه ها به مطالبات به حق مردم شهرستان و برخی پیگیریها در ایام زلزله اشاره کرد و گفت : یکی از دغدغه های مردم در هفته های اخیر بحث امهال وامها بود که بر اساس قانون اعلام شده میبابست بانکها نسبت به دستورالعملهای ابلاغی تمکین کنند در غیر اینصورت بانک خاطی بایدمعرفی و مورد بازخواست و برخورد قرار گیرد.

 

وی مشکل و مطالبه دیگر مردم را بحث نصب دستگاه زلزله نگار در شهرستان دانست و گفت: امیدواریم بر حسب وعده مسئولان و در راستای اهمیت موضوع و همچنین پاسخ به مطالبه مردم هرچه زودتر شاهد نصب ان باشیم  و البته موضوعات دیگر بحث پیگیری آب و برق و گار در مناطق زلزله زده است که به لحاظ اینکه گیلانغرب هم در زمره شهرهای زلزله زده به حساب امده امیدواریم  در این زمینه هم مسئولان توجه ویژه به دومین شهر مقاوم کشور داشته باشند.

ارسال نظرات