رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد گفت: یک واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای شمیل به نمایندگی از ۳۰ واحد دیگر با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۶۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مسیح‌الله مرادی، رئیس کمیته امداد، در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار: ۳۰ واحد مسکن مددجویان با هزینه چهار میلیارد ریال با همکاری امور خیریه اشرف الاانبیا و کمیته امداد حاجی آباد در سطح شهرستان و روستاهای اطراف واگذار شد.

مرادی افزود: یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانواده‌ها تامین مسکن مناسب برای آنها است که در این میان زنان سرپرست خانوار و ایتام در اولویت تامین مسکن قرار دارند .

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکن مددجویان  با هزینه ۴ میلیارد ریال افتتاح و به مددجویان کمیته امداد در سراسر شهرستان واگذار شد، افزود: این واحد ها با مشارکت امور خیریه اشرف الانبیا و کمیته امداد ساخته شده است، که مبلغ ۱۲۰میلیون تومان امور خیریه و ۱۸۰ میلیون تومان دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد گفت: هر واحد مسکونی دارای ۵۷ متر مربع زیر بنای مفید است، برای ساخت هر واحد ۳۰۰ میلیون ریال از منابع کمیته امداد و امور خیریه اشرف الانبیا هزینه شده است.

وی کمک به خرید مسکن، ساخت و سازهای مسکن شهری، روستایی، بهسازی، بازسازی مسکن مددجویان را از جمله اقدامات کمیته امداد در حوزه مسکن عنوان کرد و افزود: براساس مصوبه مجلس، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک‌ بار و برای یک واحد مسکونی معاف هستند.

ارسال نظرات