امام جمعه حاجی‌آباد گفت: دولت از مديران كم كار صرفنظر كند و نبايد مسؤولين از زير بار مسئوليت و مطالبات مردمی شانه خالی كنند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۷۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد، اظهار داشت: ملت بصیر ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در همه صحنه‌ها حاضر شده‌اند و از انقلاب و ولایت فقیه به خوبی دفاع و پشتیبانی کرده‌اند و هر کجا که احساس کردند که کشور از سوی دشمنان زخم خورده، به خطر افتاده وارد میدان شدند و نگذاشتند بیگانگان در هیچ زمینه‌ای دست درازی کنند.

وی افزود: صاحب اصلی این انقلاب خود مردم هستند و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی پس از گذشت چندین سال توانستند عقب ماندگی‌های ناشی از جنگ را جبران کردند و استقلال و آزادی را به کشور ارزانی بدارند.

امام جمعه حاجی‌آباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و اطاعت ملت ایران از ولایت فقیه به پیروزی رسیده اذعان داشت: دشمنان انقلاب از گذشته تا کنون به‌دنبال آشوب و فتنه‌گری در ایران و حتی با طراحی‌های شیطانی در پی براندازی نظام بودند، اما با ایستادگی ملت انقلابی ایران، دشمنان با شکست مواجه شدند و پوزه آنان به خاک مالیده شد.

مختاری با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکلاتی معیشتی مردم از سوی دولتمردان اظهار داشت: نباید مسؤولین از زیر بار مسؤولیت و مطالبات مردمی شانه خالی کنند، دولت باید مجدانه در راستای حل مشکلات مردم چاره اندیشی کند، ایران اسلامی برخوردار از سرمایه عظیم مردمی است، نباید دولتمردان این سرمایه را از دست بدهند، دولت از مدیران کم کار صرفنظر کند، مدیری اگر توان خدمت به مردم را ندارد این مسؤولیت را به دلسوزان نظام و کسانی که دلسوخته انقلاب هستند واگذار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ضرورت دارد دستگاه قضاء بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نسبت به تفکیک فریب‌خوردگان و اغتشاشگران تفاوت قائل شود، اذعان داشت: دستگاه قضاء به جدیت با کسانی که به دنبال اهانت به قرآن و اهل‌بیت(ع) و پرچم جمهوری اسلامی بودند با قاطعیت برخورد کند اما کسانی که به نحوی فریب‌خورده دشمنان شدند تخفیفی قائل شود.

انتهای پیام/م/88026/

ارسال نظرات