مجید امیری گفت: چهارشنبه های هر هفته جشنواره فیلم عمار در مصلی کرج اکران ثابت فیلم های جشنواره را دارد و با رایزنی هایی که با حوزه هنری استان انجام شد قرار بر این شد که ماهیانه یک روز از سینمای هجرت به اکران فیلم های جشنواره عمار اختصاص یابد.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست اكران كنندگان فیلم جشنوازه عمار استان البرز  جمعه 23 دی ماه در هيات انصار الامام (ره) رواق شهدا برگزار شد.

مجید امیری دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در استان البرز در جمع اکران کنندگان البرزی گفت: هدف از برگزاری جشنواره عمار نمایش و رساندن فیلم خوب به عموم مردم است لذا ما اعتقاد داریم که مردم علاقمند به سینما هستند به شرطی که فیلم خوب برای مردم ارایه شود و اگر فیلم خوب برای مردم ارایه و نمایش داده شود حتما مردم استقبال می کنند .

وی ادامه داد: در این جشنواره عمار بارها دیدیم وقتی فیلم های با کیفیت و خوبی ارایه می شود در خیلی از روستاها و شهرها برای اکران فیلم از قبل آماده هستند و حتی صف می شکند لذا استقبال مردم از اکران های مردمی جشنواره عمار باعث رضایت مخاطب مردمی شده است و ما یک سینمای 99 درصدی در این فضا می بینیم اکران مردمی جشنواره فیلم عمار به سینمای 99 درصدی کشور کمک کرد و این هدف اصلی جشنواره عمار در کشور و همچنین در سطح استانهاست.

امیری به پیام شفاهی رهبر انقلاب به اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خطاب به اکران کنندگان فیلم جشنواره عمار فرمودند«کار (اکران کنندگان) کار با باارزشی است. چون اگر چنانچه اینها نباشند،کسی که تولید می کند کارش بی فایده خواهد بود. اینها کسانی هستند که به کار او فایده می بخشند.» لذا کار خودتان را دست کم نگیرید .

وی تاکید کرد: خانه عمار استان البرز در کل سال فعال است و در مکان مختلفی اعم از مساجد، دانشگاهها، مدارس، هیئت های مذهبی، کانون های بسیج و … فیلم توسط اکران کنندگان اکران می شود و به شکر خدا ما در کلیه شهرهای استان خانه عمار داریم و اکران کنندگان به مناسبت های مختلف می توانند بسته های فیلم جشنواره را دریافت و برای علاقمندان اکران کنند.

امیری  در پایان خاطرنشان کرد: چهارشنبه های هر هفته جشنواره فیلم عمار در مصلی کرج اکران ثابت فیلم های جشنواره عمار را دارد و با رایزنی هایی که با حوزه هنری استان انجام شد قرار بر این شد که ماهیانه یک روز از سینمای هجرت به اکران فیلم های جشنواره عمار اختصاص یابد.

در ادامه مراسم اکران کنندگان فیلم تلکه از فیلم برگزيده جشنواره عمار سال جاری برای اکران کنندگان به نمایش درآمد.

و در انتهای مراسم از جواد خدابین و دوستی نیری به عنوان اکران کنندگان برتر استان تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات