امام جمعه فردیس گفت: فردیس از داشتن شهرک و سایت اداری محروم است، این امر باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اغلب ادارات این شهرستان معمولا استجاری هستند.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۰۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس که پیش از ظهر شنبه برگزار شد، با بیان اینکه قدرت به تعبیر امام علی(ع) وسیله ای برای خدمت به مردم است، اظهار کرد: اگر برای به دست گرفتن قدرت اقدام کرده ایم نباید این امر برای مال دنیا باشد، بلکه باید به عنوان اصلاح امور پای به میدان عمل بگذاریم.

فردیس از سایت اداری محروم است

وی با اشاره به اینکه طبق احادث ائمه اطهار (ع) باید برای ایجاد آرامش و امنیت برای طبقه ضعیف جامعه تلاش کرد  و به قدرت نگاه ابزاری در جهت خدمت به مردم داشت، افزود: وظیفه مسئولان در بخش های مختلف در خدمت مردم است چرا که طبق بیانات مقام معظم رهبری خدمت به مردم بستر شکست آمریکا را فراهم کرد.

امام جمعه در بخش دیگری با بیان اینکه فردیس از داشتن شهرک و سایت اداری محروم است، این امر باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اغلب ادارات این شهرستان معمولا استجاری هستند، تاکید کرد: کاستی هایی که در شهرستان فردیس وجود دارد بایستی با همت مسئولان مربوطه برطرف شود.

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: برخی از ادارات نظیر اداره انتقال خون، اداره راه و شهرسازی در شهرستان فردیس وجود ندارد؛ هلال احمر شهرستان با کمتر از پنج نیرو در این شهرستان مستقر و مدیریت اورژانس فردیس توسط کرج صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه انبار نفت استان البرز در شهرستان فردیس مستقر است اما ناحیه پخش در این شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: ادارات در شهرستان فردیس بایستی تقویت شود و این شهر تازه تاسیس بایستی مورد حمایت جدی مسئولان بالادستی قرار گیرد.

ارسال نظرات