خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان پنجشنبه های کاری خود رابه دیدار خانواده شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۳۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ فرمانده سپاه گرگان سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر به منظور پاسداشت زحمات و تلاشهای فراوان پیشکسوتان جهاد و شهادت و به منظور گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا پنجشنبه های کاری خود را به این امر اختصاص داده است.

روز پنجشنبه بود که دوربین مسیردیدارهای فرمانده سپاه گرگان را دنبال میکرد. ابتدابه دیدار برادر جانباز و پیشکسوت یحیی نژاد رفتیم ، خانواده ای که دوستی و آشنایی چندیدن و چند ساله با شهید مدافع حرم زاهد پور داشتند.

یحیی نژاد که خود از پیشکسوتان سپاه و بسیج بود از خاطرات خود با شهید زاهد پور سخن به میان آورد و گوشه ای از دلاوریها و خصوصیات اخلاقی شهید زاهد پور را برای فرمانده سپاه گرگان و هیئت همراه بیان کرد.

فرمانده سپاه گرگان نیز دراین دیدار ضمن خرسندی از دیدار مجدد برادر یحیی نژاد برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت همراه با توفیقات روز افزون را کرد.

پس از خداحافظی با خانواده برادر یحیی نژاد به دیدارخانواده شهید محمد تقی جلالی از شهدای نیروی انتظامی رفتیم که در عملیات آزادسازی سوسنگرد شرکت کرده بود و به درجه رفیع شهادت نائل گردیده بود.

در این دیدار مادر شهید از حضور برادران سپاهی تشکر کرد وخواهر شهید نیز به بیان خاطرات و کراماتی از شهید جلالی پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام حاجی نجفی مسئول نمایندگی و سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم نیز به جمع هیئت همراه اضافه شدند.

حاجی نجفی مسئول نمایندگی دراین دیداربا بیان اینکه ما مرهون خون شهدا و زحمات خانواده شهدا هستیم گفت : باید در جامعه ما فرهنگ شهادت و ایثار نیز نهادینه گردد.

مادر شهید نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر از حضور همه برادران ابراز داشت : تنها خواسته خانواده شهدا این است که آنها را به دست فراموشی نسپرند.

پس از خداحافظی از خانواده شهید جلالی به دیدار برادر جانبازسید عطاء الله یعقوبی رفتیم.

برادر یعقوبی از جانبازانی است که در لشگر 32 عاشورا دردوران دفاع مقدس برای میهن اسلامی خود رشادتهای فراوانی داشته است و امروز در مقام یک پیشکسوت پذیرای حضور فرمانده سپاه گرگان و هیئت همراه بود.

یعقوبی که روزگاری مسئول گزینش سپاه گلستان نیز بوده با ابراز خوشحالی از سالیان حضور خود در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد : اکثر افرادی که در دوران تصدی او در پست مسئول گزینش وارد سپاه پاسداران گردیدند افرادی موفق شدند و نمونه بارز آن فرمانده سپاه گرگان سید علی مهاجر بود.

این دیدار بیانگر خاطرات خوب دوران جذب فرمانده سپاه گرگان بود و سید علی مهاجر فرمانده پرتلاش این سپاه (گرگان) نیز از سختی ها و شیرینی های دوران جذب و آموزش پاسداری با برادر یعقوبی هم سخن شد.

در پایان هم عکس یادگاری با برادریعقوبی پایان دیدارهای این هفته فرمانده سپاه گرگان  و هیئت همراه بود.

گفتنی است این بخشی از برنامه کاری روز پنجشنبه فرمانده سپاه گرگان بود که به رشته تحریر در آمده است که به همت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه گرگان رقم خورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها