نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی نگاه انقلابی ندارند/ اقدامات بسیج نبود اوضاع کرمانشاه بغرنج تر می شد

فلاحی گفت: تا زمانی که مسئول دولتی و غیردولتی نگاه انقلابی نداشته باشند نمی توانند در عرصه تحقیق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

محمد فلاحی، نخبه و فعال بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج ، با اشاره به جایگاه و نقش تفکر بسیجی در تحقق و عملیاتی سازی سیاست‌ها و دستورات اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری برای حل مشکلات و معضلات اقتصاد کشور مطرح شده است گفت: تا زمانی که مسئول  دولتی و غیردولتی حتی خود مجموعه سپاه و  سازمان بسیج مستضعفین نگاه انقلابی نداشته باشند نمی توانند در عرصه تحقیق اقتصاد مقاومتی گام بردارند به نظرمن مجموعه سپاه و بسیج امروز پیشگامان عرصه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی هستند و در این زمینه اقدامات موثری نیز صورت گرفته است و مسئولین باید از این رویه درس گرفته و نگاه جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود:  متأسفانه امروز بر اساس عملکرد و تصمیماتی که مسئولین دولتی می گیرند می توان به راحتی دریافت کرد نگاه انقلابی و بسیجی آنطور که باید و شاید در بین آنها وجود ندارد؛ شاهد این مدعا که چندی پیش اتفاق افتاد و از  ذهن های مردم   خارج نشده است بحث کمک رسانی و حمایت از مردم زلزله زده  کرمانشاه است.

 مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی نگاه انقلابی ندارند

فلاحی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که دولت و مسئولین آن طور که باید در خصوص کمک رسانی و حمایت از مردم زلزله زده وارد می‌شدند اقدام جدی صورت ندارد و تاکنون اگر حمایت ها و اقدامات جدید سپاه و بسیج نبود معلوم نمی شد که اوضاع مردم کرمانشاه به کجا می رسید.

وی خاطرنشان کرد: اما تنها. تمایز سپاه بسیج با دولت در نگاه انقلابی و تفکر بسیجی است بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که اگر حمایت های جدی از مردم کرمانشاه صورت می گیرد و نیروهای سپاه بسیج در این عمل پیشگام هستند به خاطر عمق نگاه انقلابی و بسیجی است و اگر مسئولین نیز از این رویه پیروی کنند قطعاً  رشد و نمو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه  اقتصادی نیز سرعت بیشتری خواهد یافت.

ارسال نظرات