فلاحی گفت: راه حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور ما چیزی نیست که در جیب بیگانگان و خارج از مرزهای کشور باشد که قطعاً توان و ظرفیت و استعدادی آن در کشور ما وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۴۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

محمد فلاحی، نخبه و فعال بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج ، با اشاره به جایگاه و نقش تفکر بسیجی در تحقق و عملیاتی سازی سیاست‌ها و دستورات اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری برای حل مشکلات و معضلات اقتصاد کشور مطرح شده است گفت: راه حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور ما چیزی نیست که در جیب بیگانگان و خارج از مرزهای کشور باشد که قطعاً توان و ظرفیت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد .

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری با استعداد و توانمندی هایی که در داخل کشور وجود دارد ما می توانیم دو برابر جمعیت موجود ایران امکانات فراهم کنیم اگر امروز برخی از مردم ما به خاطر مطالبات معیشتی در کف خیابان حضور یافتند و اعتراضات مسالمت آمیز داشتند.

تنها راه علاج اقتصاد؛ اقتصاد مقاومتی است

این فعال بسیجی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولین کشور ما خیلی دیر به صحبت‌های رهبری می رسند و امیدوارم که آن زمان دیر نشده باشد و هر چه سریعتر برای حل مشکلات اقتصادی مردم به فکر عملی سازی سیاست های  اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: رهبری بارها تاکید کردند که علاج و درمان مشکلات و معضلات اقتصادی کشور تبیین و پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی است اما متاسفانه برخی از مسئولین علی رغم  درک عمق موضوع، در عمل از تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی سر باز میزنند.

این نخبه و فعال بسیجی تصریح کرد: در این بین برخی از مسئولان نیز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را بد تفسیر کردند حتی برخی از آنها تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تفسیر به رای کرده و آن چیزهای که خودشان از اقتصاد مقاومتی فهمیدند را اجرا می کنند.اما اگر سیاست‌های کلی که رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی فرمودند اجرایی شود مطمئن باشید مشکلات به دست همین مسئولین حل خواهد شد اکنون با گذشت سال ۹۶ حدود ۵ سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و آمارها و ارقام بسیاری در خصوص عملکرد دولت به مردم داده می شود اما آن چیزی که در عمل می بینیم  متفاوت از آمارها است و آن چیزی که مردم باید حس کنند در کف جامعه احساس نمی‌شود.

ارسال نظرات