فتح سکوی رقابت‌های ۶۰ متر بامانع کشور توسط دونده سنندجی

میلاد سیار دونده سنندجی با کسب نشان طلای دوی ۶۰ متر با مانع سکوی نخست رقابت‌های دوومیدانی مردان قهرمانی کشور را با اقتدار فتح کرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۵۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسابقات دوومیدانی داخل سالن مردان قهرمانی کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پایان یافت و میلاد سیار دونده سنندجی در ماده ۶۰ متر بامانع با ثبت رکورد ۸:۰۴ ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

سیار دونده سنندجی نشان طلای مسابقات بین المللی جام فجر در سال ۹۳، مدال نقره رقابت‌های غرب آسیا امارات متحده عربی در سال ۹۱، مدال طلا و نقره مسابقات دوومیدانی کازانف قزاقستان طی سال‌های ۹۳ و ۹۶ و نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی ترکیه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این مسابقات در ماده‌های مختلف برگزار شد و دوندگان شرکت کننده از سراسر کشور برای کسب ورودی مسابقات قهرمانی آسیا به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، نفرات برتر در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور خواهند یافت و دوندگانی با کسب حد نصاب تعیین شده فدراسیون در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار