معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی، ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه استان در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی نامدار امروز در نشست آموزشی تخصصی ناظرین محور‌های شش گانه جشنواره نوجوان خوارزمی، با بیان اینکه این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: زمان ارسال آثار در مرحله آموزشگاهی تا نیمه دوم بهمن ماه ۹۶ است.

نامدار با اشاره به موضوعات شش گانه جشنواره نوجوان خوارزمی، عنوان کرد: دانش آموزان علاقمند می‌توانند آثار خود در زمینه‌های پژوهش، زبان انگلیسی، دست سازه، مسابقات آزمایشگاهی، بازارچه کار و فناوری و ادبیات فارسی ارائه کنند.

وی زمان برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره نوجوان خوارزمی را نیمه دوم اسفند ماه ۹۶ اعلام کرد و گفت: مرحله استانی جشنواره نیمه دوم خرداد ۹۷ و مرحله کشوری آن نیز تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به تشریح کارنامه درخشان و عملکرد دانش آموزان استان در سه دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و جایگاه و عناوین کسب شده در سطح کشوری پرداخت و گفت: در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ استان کردستان با کسب شش رتبه سوم، موفق به کسب جایگاه سوم کشوری شد.

وی افزود: دانش آموزان کردستانی در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانش آموزان استان با کسب هشت رتبه سوم در جایگاه سوم کشوری قرار گرفتند و در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ نیز با کسب ۱۳ رتبه برتر شامل ۳ رتبه اولی، ۹ رتبه دوم و یک رتبه سوم، مقام دوم کشوری را از آن خود کردند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات