دبیر اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره عمار از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در بیش از ۱۱۰ نقطه شهرستان سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۸۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
جواد اسماعیل زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  با اشاره به اینکه اکران‌های مردمی هفتمین دوره جشنواره عمار از روز ۶ دی ماه و با اکران فیلم اشنوگل در سینما بهمن سبزوار آغاز شده است اظهارداشت: تا کنون بیش از ۷۰ در خواست اکران از سوی مردم به دبیرخانه اکران رسیده و مجموعه‌های مختلف از فیلم‌ها با توجه به نوع گروه اکران در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در حوزه‌های مختلف و متناسب با گروه‌های اکران دسته بندی و تهیه می‌شود تصریح کرد: موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، ملت قهرمان، مدافعان حرم، سبک زندگی و دهه مظلوم از جمله دسته بندی‌ها برای تهیه و اکران فیلم‌ها در این دوره بوده است.

اسماعیل زاده در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام الله نهم دی ماه و بروز برخی اغتشاشات در شهر‌ها مختلف کشور بیان کرد: اکران مستند زخم تازه که نگاهی به وقایع پیش آمده در فتنه ۸۸ و معرفی عوامل اصلی این فتنه دارد مورد توجه اکران کننده‌های مردمی قرار گرفته است.

دبیر اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره عماردر سبزوار با بیان اینکه در حال حاضر و در ایام پیک اکران‌های مردمی ۱۱۰ نقطه به عنوان اکران‌های مردمی انتهاب شده است تاکید کرد: این اکران‌ها در طول سال ادامه داشته و مردم می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه این جشنواره از برنامه‌های کران با خبر شوند.

اسماعیل زاده در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان به اکران فیلم‌های هفتمین دوره جشنواره می‌توانند به صورت حضوری به آدرس خیابان بیهق روبروی مسجد پامنار بیهق ۱۸ بن بیست فقاهتی پلاک ۳۰ مراجعه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها