خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: باید با دقت به عوامل شکل گیری اغتشاشات اخیر در کشور تامل کرد و عوامل داخلی و خارجی این رویداد را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین درحسینیه عاشقان ثارالله با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت : دوعامل و بستر در کشور وجود داشت که حوادث اخیر را رقم زد عوامل داخلی وعوامل خارجی .
وی در موضوع عوامل داخلی بیان داشت : عوامل اقتصادی مثل گرانی ، تورم ، پایین آمدن ارزش پول وعوامل اجتمایی مثل طلاق ، بیکاری جوانان ، حاشیه نشینی تغییر سبک زندگی وعوامل مدیریتی مثل ناکارآمدی مدیران ، عدم رفتار انقلابی ، رشوه خواری ، گزارش های کاذب ، عدم شایسته گزینی وعوامل فرهنگی مثل ولنگاری فرهنگی ، غفلت از فضای مجازی وعوامل سیاسی مثل نادیده گرفتن منافع ملی در مناقشات سیاسی در به وجود آمدن حوادث اخیر در کشور دخیل بودند .
وی بیان داشت : عامل خارجی از سه ضلع تشکیل شده بود که در راس آن آمریکا و صهیونیست برنامه ریزی کرده بودند و با پول عربستان توسط منافقین در کشور آشوب و اختشاش ایجاد نمودند .
معبودی افزود : دراین فتنه اخیر برخلاف فتنه هاتی دیگر که از مرکز ایران برپامی شد اختشاش و آشوب از شهرستان ها شروع شد ودر این فتنه آمریکا و معاندین در همان روز اول به حمایت از آشوبگران و فتنه انگیزان پرداختند .
این مقام مسئول تشریح کرد : دشمن با استفاده از تمرکز بر عملیات روانی ، بزرگنمایی مشکلات جامعه ، ناامید کردن مردم و بیشتر کردن تحریم ها به دنبال فاصله انداختن مردم و دلسرد کردن آنان از انقلاب اسلامی هستند .
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : در دعای ماه شعبان آمده است که خدایا مصیبت مارا در دین ما قرارنده چراکه مصیبت های دنیوی قابل جبران است و تنها مصیبتی که قابل جبران نیست مصیبت در دین است و در سخنی از حضرت علی (ع) نیز آمده است که سخت ترین مصیبت مصیبت در دین است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه ساه صاحب الامر (عج) تصریح کرد : مصیبت در دین چند وجه دارد که یکی عدم آشنایی نسبت به دین است یعنی اینکه چهار چوب های دین را نشناسند و معرفت دینی نداشته باشند و وجه دیگر این مصیبت این است که انسان دین را بشناسد ولی به آن عمل نکند واگر هم عمل کند ناقص عمل خواهد کرد .
معبودی گفت : متاسفانه امروزه جامعه مسلمانان بخشی از دین را عمل کرده و بخش دیگر را رها می کنند . مردم نماز می خوانند ، مکه می روند اما همین مردم با رهبر ظالم همراهی می کنند و امام حسین را در روز عاشورا به شهادت می رسانند و یا امروز حکام مرتجع عربستان مردم مظلوم ومسلمان یمن را به خاک و خون می کشند .

8001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها