جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۰۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: راهبردی ترین لایه و سطح بسیج، پایگاه های مقاومت است؛ بنابراین فرماندهان پایگاه های بسیج باید در تراز انقلاب اسلامی فکر و عمل کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا؛ 160 نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان برای حضور در دوره آموزشی یک هفته ای و آسیب شناسی مسایل فرهنگی و اجتماعی عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تقویت مبانی فکری و اعتقادی، تعمیق بنیه اخلاقی و معنوی و ارتقای دانش و مهارت های مورد نیاز فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و اماکن متبرکه با رویکرد مسجد محوری است.  

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ارزیابی و استعداد سنجی فرماندهان پایگاه های بسیج، ارتقای توانمندی های تخصصی و کمک به تعالی فرماندهان بسیج و ایجاد آمادگی برای اجرای مطلوب وظایف و مإموریت های محوله از دیگر منظورهای برگزاری این دوره آموزشی می باشد.

به گزارش بسیج؛ در آئین بدرقه فرماندهان پایگاه های بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولان سپاه استان حضور داشتند.

ارسال نظرات