خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فلاورجان :

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا ی کارگر ،معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان است

از اهداف برگزاری این مراسم، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه کار و تولید ،در کشور است.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۰۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فلاورجان ، اولین یادواره ۱۴۷ شهید شهدای کارگری با حضور مسئولین شهرستان، هیئت مدیره شرکت باما و خانواده های معظم شهدا در شرکت باما واقع در شهر بهاران از شهرستان فلاورجان برگزار شد. سرهنگ دوم پاسدار علی فتحیان فرمانده سپاه فلاورجان ضمن اظهار خرسندی و تشکر از برگزاری این یادواره گفت: در برخی از شهرستان ها تعداد شهدا از مراکز استان بیشتر است و این نشاندهنده روحیه شهید پروری در شهرستان های کوچک است .

فتحیان در ادامه افزود: سردار شهید محمد کاظم زاده شهید شاخص کارگری می باشد و از همه خواست که این بخش از وصیت نامه شهید را سرلوحه کار و خدمت خود قرار دهند. فرازی از وصیت نامه ی شهید محمد کاظم زاده بدین شرح است : " آری هر چند تیر رزمندگان در جبهه به دشمن اصابت می کند اما تولید تو همچون تیرهایی است که تماما هدر نرفته و به دشمن اصابت میکند پس برادرانم پیامم به شما که پیام شهیدان و انبیا است تولید است ، تولید، تولید " شایان ذکر است اولین یادواره ۱۴۷ شهید کارگری است که در شرکت باما در شهر بهاران برگزار شد.

وی درپایان خاطرنشان کرد:از اهداف برگزاری این مراسم، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه کار و تولید ، بیان حماسه ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با تقوی و اخلاص شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا ی کارگر و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار