خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: مردم با بصیرت بودند که در زمان فتنه درست عمل کرده و با حضور خودجوش خود به میدان آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: فتنه هایی که شاهد هستیم، چهل سال علیه این انقلاب شکل گرفته است.

وی افزود: فتنه هایی همچون کودتای نوژه و ترورهای بسیار کور وحشتناک منافقین و فتنه هایی همچون سالهای ۷۸ و ۸۸ را برای این مردم طراحی کردند، اما به تحلیل تحلیلگران هیچکدام مهمتر از فتنه ۹۶ نبود.

امام جمعه اردستان گفت: دشمن از ماهها قبل فتنه ۹۶ را ساماندهی کرده بود و برای دشمن خیلی مهم بود و با نقشه به میدان آمدند که با مشت محکم مردم مواجه شدند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: وظیفه دولت و مجلس این است که مطالبات به حق مردم را شنیده و برای آن چاره جویی کند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه عده ای در پیروی از مقام معظم رهبری مطالبات خود را فریاد زدند، تصریح کرد: عده ای هم سوء استفاده کرده و با تجمع مردم همراه شدند و دست به آشوبگری زدند.

وی خاطرنشان کرد: افراد ناراضی در کشور هم اینگونه برخوردهای خشن که توسط مثلث شوم آمریکا، عربستان صعودی و منافقین شکل گرفته بود را نمی پسندند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: مردم با بصیرت بودند که در زمان فتنه درست عمل کرده و با حضور خودجوش خود به میدان آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به وقایع اخیر تصریح کرد: هر وقت مردم دیدند مطالبات با اصول نمی سازد کمتر از یک هفته صف خود را از آشوبگران جدا کرده و این بصیرت موجب شد تا هوشیاری ملت در مقابل ضد ملت و اسلام در مقابل ضد اسلام قرار بگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها گفته است که دشمنی دشمنان کم نشده، اما عده ای آن را نمی شنوند و کسانی که دل به امریکا بسته اند بدانند چه عنصر کثیفی هستند.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به مشکلات اساسی جامعه که بیکاری جوانان بوده افزود: مسئولان اگر بسته پیشنهادی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها