مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: هدر رفت آب شهرک ها مربوط به خطوط انتقال آب و شبکه آب و مخازن است که اقدامات لازم به‌منظور رفع نشتی‌ها به‌عمل‌آمده است و قسمتی مربوط به انشعابات غیرمجاز است که از طریق اطلاع‌رسانی و در صورت عدم اقدام از طریق مراجع قضایی پیگیر رفع این مشکل هستیم.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۸۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بررسی به‌عمل‌آمده در 3 شهرک از مجموع 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب و موجود در استان لرستان نشان می‌دهد که 54 درصد آب استخراج‌شده از منابع آبی این شهرک‌ها به اشکال مختلف هدر می‌رود.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته‌ای متشکل از معاونت فنی شرکت، نماینده حقوقی، مدیر برنامه‌ریزی و مدیران شهرک‌ها به‌عنوان کمیته هدر رفت آب در این شرکت ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: این کمیته باهدف شناسایی عوامل هدر رفت و ارائه راه‌کارهای مناسب در جهت کاهش این مشکل تشکیل گردید.

وی گفت: البته این گام گرچه گامی نخست از پیمودن مسیر طولانی و پرپیچ‌وخم کاهش هدر رفت آب به شمار می‌رود  ولی با توجه به وضعیت بحرانی آب کشور همت تمامی مسئولین و واحدهای صنعتی را می‌طلبد.

رازانی در ادامه عنوان کرد: قسمت اعظم هدر رفت آب مربوط به خطوط انتقال آب و شبکه آب و مخازن است که اقدامات لازم به‌منظور رفع نشتی‌ها به‌عمل‌آمده است و قسمتی مربوط به انشعابات غیرمجاز است که از طریق اطلاع‌رسانی و در صورت عدم اقدام از طریق مراجع قضایی پیگیر رفع این مشکل هستیم.

وی اضافه کرد: به امید روزی که مردم شایسته کشور عزیزمان ایران همانند کشورهای توسعه‌یافته از تمامی منابع کشور به بهترین نحو استفاده نماید تا نسل‌های بعدی دچار فقدان و کمبود نگردد. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات